וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הונדה סיוויק האמריקנית

11.1.2011 / 16:01

הונדה סיוויק החדשה מוצגת בארה"ב כקונספט סופי לדור הבא של דגמי הקופה והסדאן. אל רצפת הייצור היא תגיע בשנה הבאה

הונדה סיוויק, אם לא ידעתם, היא המכונית הפרטית הכי גניבה בארה"ב ולא הרבה אחריה בדירוג נעלמת גם הונדה אקורד. כך על פי סקרים בשוק המשומשות באמריקה. רמת הביקוש לכלי הרכב של הונדה עירנית מאוד וכל הקדימונים שהובילו לחשיפת הקונספט לסיוויק החדשה בדטרויט היו בין הנצפים באתרי החדשות בחודשים האחרונים.

מעבר לפוטנציאל הפלילי, הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהונדה דחתה את השקתה ב-14 חודשים, באמתלה של חוסר שביעות רצון מהשינויים החיצוניים. אולם כעת, המכונית מגיעה רגע לפני הייצור ב-2012 להופעת בכורה בתצורה הכמעט סופית.

הסיוויק מוצגת על שתי ורסיות ראווה - סדאן וקופה, שתיהן ילידות למהדורות ה-SI האמריקניות. הבדלים בין גרסאות אלה לאירופאיות יהיו במבנה השבכה הקדמית ובבתי התאורה בחלק האחורי. אם קלטתם לאחרונה על כבישי ישראל את הונדה אקורד קופה החדשה (שאינה משווקת כסדרה דרך היבואן) לבטח תבחינו בדימיון בינה לבין הסיוויק קופה, בעלת העכוז המחודד. המפלט האליפטי אגב יגיע גם למרכב הקומפקטי, בהחלט תפור למידותיה של ה-Type R הבאה.
מפרט המנועים של הסיוויק יורכב משלוש אפשרויות: בנזין, היברידי או מונע בגז. היות והחברה לא חשפה בשנה האחרונה מנועים נוספים פרט לזה (המעודכן) בהונדה CR-Z, חטיבות הכוח תהיינה בסיסיות מ-1.4 ל' ועד 2.0 ל' באירופה כשההספקים טרם ידועים. בנוסף, תיבות אוטומטיות תעבורנה משימוש בחמישה הילוכים לשישה והגרסאות ההיברידיות תפקנה צריכת דלק נמוכה יותר. הונדה תצמיד לה תג מחיר שנע בין 18 ל-23 אלף דולרים בארה"ב, טווח של בין כ-65 ל-80 אלף שקלים לפני מסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully