וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A1 משחקת בשלג

13.1.2011 / 16:28

אודי מציינת 30 שנות קוואטרו עם אב-טיפוס לסופרמיני A1 בדרכיה הקפואות של קנדה. את הדבר האמיתי נקבל בעוד שנה

לרגל ציון 30 שנה לטכנולוגיית הקוואטרו (הנעה כפולה), ארגנה אודי אירוע מוטורי מסעיר תחת הכותר ‘Fascination of Quattro’, המתקיים בימים האחרונים בשדותיה המושלגים של מונטריאול בקנדה. האירוע מוגדר כטיזר לחשיפתה של ה-S1 הספורטיבית (מנוע 1.6 ל' טורבו ו-225 כ"ס) שתוצג לראשונה בפרנקפורט 2011, אך אצורות בו מספר בשורות חשובות להיצע הפחות אקזוטי.

ה-A1 שבתמונות אינה שייכת לגרעין הקשה של מכוניות הקוואטרו המיתולוגיות, וכן אינה מזוהה ישירות עם דגם הקונספט המהפכני מתערוכת פריס. זוהי מהדורה מכוילת מחדש הנעזרת בדיפרנציאל 'הלדקס' מעודכן שנלקח ישירות מהאחיות הגדולות TT ו-A3, המתאים את יחס החלוקה בין הסרנים על פי הנתונים המתקבלים מהמנוע; ההנעה הכפולה מבוקרת על ידי המחשב בצורה אלקטרונית ושומרת על אחיזה מרבית.

לממיסת השלגים במונטריאול מנוע בנזין בנפח 1.4 ל' TSI מוגדש-על משולב עם טורבו המפיק 182 כ"ס, בשידוך לתיבה ידנית עם שישה יחסי העברה. גם היא כאמור מנוסחת כקונספט, ולכן באודי לא מוכנים לפזר הצהרות על האצות קלאסיות מהמקום ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית ושאר ירקות. מה שכן אפשר להפיק מהחשיפה הזו היא הידיעה שמלבד ההמתנה בכיליון עיניים ל-S1, אודי מציינת שזו טבילת-אש למערכת הקוואטרו בדגמיה ה"עממים" קרי A1 וכן A3. ענף הראלי מעז לחלום קאמבק?

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully