וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיפנדר בהיי, טק

15.1.2011 / 9:38

הוא לא חדש, לא לכביש, אבל הכי טוב בשטח. מהדורת האקס-טק ללנד-רובר דיפנדר מאריכה את שהותו לאספנים

חייבים לציין שני דברים בהקשרו של הדיפנדר: יורש, אמיתי, צפוי להחשף במהלך שנת 2012 תחת פרוייקט 'אייקון', כפי שפרסמו השנה כלי-התקשורת בבריטניה. הפרט השני הוא שאי אפשר להעריך, כרגע, אם לנד-רובר מתכוונת לוותר על המאפיינים הטכניים המסורתיים שלו ועל הצורה הארכאית שעודנה מתבססת על תרשימים מ-1948. כך או אחרת, הוא נכנס לישורת האחרונה בדורו הנוכחי וכהרגל השגרה המותג ההודי-בריטי משחרר עוד מהדורה מיוחדת – 'X טק לימיטד', במיוחד לחובבי קלאסיקות.

הדינפנדר יוצג בתערוכת המכוניות הקטנה (באופן יחסי) בבירת בלגיה בריסל. המיוחד בו, פרט לכך שהוא נמכר כמהדורה מוגבלת (ומאוד לא זולה), נעשה בשילוב הגוונים, התוספות החיצוניות והפנימיות. ניתן לבחור את רכב השטח המסוקס על בסיס צבע לבן מחוזק באפור - Zermatt Silver, תוך התאמת חישוקי 16 אינטש אה לה 'פימפ מיי שטח'. בחלל התא מושבים בריפוד עור משובח יותר מגרסאות סדרתיות, וכן מערך ניווט חדשני.

למנוע הלימיטד טורבו דיזל נפח של 2.4 ל' בהספק מרבי של 122 כ"ס ו-34.9 קג"מ החל מ-2,000 סל"ד. לזה משולבת תיבה ידנית עם שישה יחסי העברה. אלא שלא לביצועים הוא זקוק על הכביש ועל כן הנתונים הנמוכים ביחס למוכר היום, היות ואת חייו הוא מעביר כבר מעל 60 שנים בלעיסת סלעים ובצליחת נהרות.

לנד-רובר תחל למכור את הדיפנדר X טק החל מחודש מרץ, במחיר התחלתי של 25 אלף פאונד, שהם כ-138 אלף שקלים לפני מסים. מהרו, לפני שיאזל.

  • עוד באותו נושא:
  • לנד רובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully