וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישראל: ניסאן מייקרה החדשה

16.1.2011 / 11:05

המייקרה מצוידת בהופעה חיצונית מובדלת, ממדים גדולים מבעבר, מנוע 1.2 ל' ותיבה רציפה. החל מ-97 אלף שקלים

יבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס מציגה בשורותיה את מהדורת האקו-מייקרה – המחליפה הרשמית לסופר-מיני הפופולארית מייקרה. דגם זה הוא השלישי במשפחה אחרי הקבריולה CC בארץ, אך אינו שונה דרמטית מהמייקרה הקיימת, להוציא חזות מעודכנת במעט וכן צמיחה קלה בהיקף.

בהשוואה למייקרה הנוכחית (שהוחלפה ביולי אשתקד תחת השם הגלובאלי מארץ'), רושמת האקו המבוססת על פלטפורמת ה-TYPE V יתרון בסעיף האורך עם 6 ס"מ נוספים ל-3.78 מ', עוד חצי ס"מ ברוחב (1.66 מ') ובסיס הגלגלים צמח ב-2 ס"מ אל 2.45 מ'. גובהה 1.52 מ' ונפח תא המטען נותר זהה עם 265 ל'.

בחזיתה של המייקרה מנוע 1.2 ל' שלושה צילנדרים המפיק 80 כ"ס ו-11.2 קג"מ ומשודך לתיבה רציפה (CVT) המעבירה את הכוח לגלגלים הקדמיים. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ופליטת ה-CO2 ברף נמוך עם 115 גק"מ. המייקרה מדורגת ברמה 2 בסקלאת הזיהום לרכב מנועי בישראל על פי מדד המס הירוק.

קרסו תשווק את המייקרה-אקו בשתי רמות מפרט: אסנטה ו-ויזה. הראשונה זולה יותר ומחירה 97 אלף שקלים המעניקים גם שש כריות אוויר, מערכת שמע מקורית נשלטת מההגה, שני חלונות חשמל, מראות חשמליות ודיבורית בלוטות'. מחיר הגרסה הבכירה 100 אלף שקלים והיא מקבלת בנוסף בקרת אקלים, חיישני נסיעה לאחור מקוריים ומערכת סיוע לחניה. מיבואנית ניסאן לישראל קרסו-מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי בשלב ראשוני תשווק האקו-מייקרה לצד המייקרה הרגילה, ובהדרגה תירש את מקומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully