וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר 200 עכשיו גם בלי גג

17.1.2011 / 7:04

פתוחת הגג האמריקנית תוצע במספר גרסאות שונות עם מנוע בנזין V6 ותיבת שישה הילוכים אוטומטית. הקיץ בפתח

עם שוך הפסטיבל המוטורי בתערוכת הרכב בדטרויט, ילידת המקום קרייזלר חשפה תמונות ראשונות של גרסת הקבריולה ל-200 סדאן החדשה. מחליפת הסברינג שזוכה לעדנה מחודשת בחסות השותפות הפורה עם פיאט, מספקת תובנות לקראת היערכותה לימים שאחרי החורף.

ממש כמו קודמתה הסברינג קבריולה, גם ה-200 בעלת הגג המשתפל עושה שימוש באותו מנגנון פתיחה בסיסי (אופציה לידני או אלקטרוני) בתרכובת חיפוי בד מושחר ועבה. העיצוב החיצוני מתעדכן אך במעט לעומת התצורה המשפחתית עם תוספות קוסמטיות בחישוקים ובתא הנוסעים. זה מציע סידור הושבה לארבעה אנשים (מושבים מורחבים) ומערכת שמע משודרגת עם דיסק-קשיח בנפח 30 ג'יגה לאחסנת תמונות ושירים.

לדברי קונצרן קרייזלר, ה-200 הפתוחה עברה מקצה שיפורים טכנולוגי ומקיף להידוק הקשר הדינאמי על הכביש שהיה לה לנקודת תורפה בדור הקודם. בכלל זה באופן התנהגות המתלים על תוואי מסוגים שונים תוך התמקדות על היבטי הנוחות, ההיגוי וריסון המהמורות. עוד עולה כי כושר האטת המכונית השתפר בזכות מערכת בילום טובה יותר ביחס לזו המותקנת בסברינג היוצאת.

תניע את ה-200 חטיבת הכוח מליין הפנטאסטר, עם השמה של יחידות ה-V6 בנפח 3.6 ל' רק עבור גרסאות בכירות ויקרות. מנוע זה, הנאמד כבזבזני במונחים מודרנים, מפיק 283 כ"ס אך צריכת הדלק גובלת בתחום ה-8 ק"מ לליטר. במקום זאת, תנסה היצרנית לדחוף את מנוע ה-2.4 ל' ארבעה צילינדרים האטמוספרי לו 174 כ"ס ותצרוכת דלק משופרת בכמה אחוזים שכן זה גם מפחית ממשקלה הכללי של המכונית. שני המנועים ישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית לה שישה יחסי העברה, אולם טרם פורסמו ביצועיהם הרשמיים.

קרייזלר תשווק את הקבריולה בשלושה דגמים שונים: סטנדרט, S וטורינג, בינהם הבדלי צבע, אבזור ותג מחיר. מכירות ראשונות תחלנה לקראת האביב בארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • קרייזלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully