וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו: הקופה בדרך לז'נבה

17.1.2011 / 7:04

מאשרת סופית כי הספורטיבית המשותפת לטויוטה תניע את הסרן האחורי על ידי מנוע בוקסר משודרג. בכורה רשמית בחודש מרץ

עכשיו זה רשמי. סובארו תציג את הקופה החדשה שלה - מבוססת הנעה אחורית, בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב. המכונית שתוכננה בשיתוף עם טויוטה תישא בקרביה שתי מכוניות נפרדות, אחת עבור כל יצרנית, כאשר דומה שסובארו תגרוף מחמאות על נועזות בתחום התכנון ההנדסי, בעוד טויוטה תיקח הביתה את כתר העיצוב, אם להסתמך על תמונותיו של האב-טיפוס FT86 שהוצג על ידה בתערוכת טוקיו 2009.

סובארו טרם פרסמה איורים או כיוונים הרומזים על העיצוב החיצוני של הסובארו קופה, שכן המידע המוכרז מציין בצמצום אודות נוכחותו של מנוע בוקסר בנזין עם כ-200 כ"ס בחלק הקדמי, תיבה ידנית שישה הילוכים והנעה אחורית. לדברי החברה, המכונית פותחה על פלטפורמה משוכללת ותהווה קפיצת מדרגה לעתיד. "הטכנולוגיה במכונית תדגים כיצד סובארו מפיקה הנאה מרבית על ידי שימוש בסימני ההיכר המסורתיים שלה, אך זאת עם הרחבת אופקים לתחומים נוספים", כך בדבר הפרסום הרשמי של המטה מיפן.

טויוטה הטרודה בסוגיות תדמית ושאר עניינים מנהליים, מאוד חושקת במכונית ספורטיבית בשורותיה, כך הצהיר הנשיא אקיו טויודה במספר מועדים. זאת לאחר שבשנים האחרונות נעדרה נציגה מאז הכחדתן של ה-MR2, הסליקה, היאריס ספורט ועוד. ככל שידוע, ה-FT86 תשאף לדמות ל-AE86 משנות ה-80 שנשענה רבות על מכללי הדור החמישי של הקורולה. התאומה לבית טויוטה אף תשאיל את כוחה מיחידת הכוח של הסובארו, אולם נקווה שהפעם חייה של הספורטיבית יארכו יותר מחמש שנים קצרות, ואולי נחייה לראות את הצמד בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully