וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד GT תשוב לחיים?

19.1.2011 / 8:57

בכירי פורד מאותתים כי מכונית העל המיתולוגית תזכה לקאמבק מפואר, בפעם השנייה בתולדותיה. אמת או חלום?

פורדGT תחזור לכבישים, או לפחות מתוכננת לה מחליפה. כך מסתמן מדבריהם של אנשי פורד במסיבת העיתונאים שהתקיימה בתערוכת הרכב בדטרויט שנפתחה בשבוע שעבר. את הפרשנות והמסרים ניתח צוות הירחון האמריקני 'אוטומוביל', שבצרור שאלות נוקבות ביקש מדרק קוסיאק ראש המבצעים הגלובלי של היצרנית הבהרה אם יש דברים בגו - האם פורד מתכננת GT חדשה?

על פי הדיווח, קוסיאק עצר לפאוזה קטנה במהלכה לקח נשימה ארוכה, התנועע בחוסר שקט במקומו ולא אישר או הכחיש את האפשרות שאכן תקום לה יורשת. מייד כשהתכוון להגיב על השאלה, התערב ועלה לדוכן מנכ"ל פורד אלן מולאלי שניסה לחדד את העניין ולהפיג את המתח עם בדיחה: "כל מה שאני יודע זה, שאם האדמה רטובה הם לא נותנים לי לנהוג". קוסיאק הוסיף כי "ישנם אספקטים שאנחנו לא רוצים לדבר עליהם במסגרת ההתכנות לארבע השנים הקרובות". במילים אחרות, האקלים אינו תואם את שובה המיידי של ה-GT, אך בפרוש ייתכן שמכונית על בתצורה אחרת נמצאת על הפרק.

הפורד העילאית נולדה בהשראת ה-GT המקורית משנות ה-60. היא יוצרה בגלגולה המודרני בין השניים 2005 ל-2007. המכונית חמושה במנוע בנזין מרכזי בנפח 5.4 ל' מוגדש על המחלץ 550 כ"ס ו-68.5 קג"מ המועברים דרך תיבה ידנית שישה הילוכים לסרן האחורי. ל-100 קמ"ש לוקח 3.7 שניות ומהירותה המרבית 330 קמ"ש. עד תום שיווקה מסרה פורד כ-4,500 יחידות, רק 100 מהן הגיעו לאירופה.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully