וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביה חוגגת במונקו

18.1.2011 / 17:06

סקודה פאביה מקבלת גרסה סוערת ואדומה ברוח נסיכות מונטה קרלו, מחווה ל-100 שנות ראלי בכבישיה ההרריים של מונקו

הההכנות לקראת פתיחת עונת 2011 של סבב הראלי IRC ב-19 בינואר נמצאות בעיצומן. יצרנית המכוניות סקודה המשתתפת כ-110 שנים בענף הספורט המוטורי, נערכה לקראת אות הזינוק למירוץ בכבישי מונקו המפותלים והמושלגים בתקופה זו של השנה, עם פאביה במהדורה מוגבלת ברוח המירוצים - מונטה קרלו. רכב זה בעל מאפיינים בלעדיים, יוצג ביום הראשון למירוץ כהומאז' עבור המסגרת הפועלת על רקע נופיה של הנסיכות העשירה.

לפאביה שלל גרסאות מעניינות ומושכות, אך ספק אם אלה תיהפכנה לפריט מבוקש כמו מהדורת המונטה קרלו. בתור התחלה, העניקו לה המעצבים ערכת איפור אדמדמה ובולטת המתחילה על המרכב החיצוני בקווי הרוחב ונמשכת לאורך המותניים והשבכה הקדמית המושחרת. חישוקים מוגדלים בקוטר 17 אינטש מעניקים לה את המראה הספורטיבי המתבקש ותא הנוסעים לבוש מושבים עם חיפוי אדום.

את המונטה קרלו יוכלו תושבי אירופה לבחור רק על מרכב ההאצ'בק, ללא זליגות אל הסטיישן חלילה. היא מבוססת על אבזור דגם ה-SE ובחזיתה שוכנים כל המנועים המוכרים מהסדרה החל מ-1.2 ל' 70 כ"ס ל-85 כ"ס וכלה במנוע הבכיר ביותר בהיצע העממי לו 105 כ"ס. מנוע גרסת הספורט vRS אינו בנמצא ועל כך חבל, אך מצד שני מגוון התיבות יהיה מצומצם באופן חיובי ויסתכם רק בתיבה אחת - ידנית עם חמישה הילוכים.

מחירה של הפאביה מונטה קרלו יעמוד על סכום של עד 18 אלף יורו באירופה, כ-85 אלף שקלים לפני מסים. אלינו היא לא ממש תגיע, אך אנחנו היינו מסתפקים ב-vRS.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully