וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט ספארק בישראל

ירון אדרי

18.1.2011 / 12:16

החל בישראל שיווק מכונית המיני של שברולט. תציע מנוע בהספק עדיף על המתחרות ותיבת הילוכים ידנית. החל מ-67,500 שקלים

UMI יבואנית שברולט משיקה בישראל את הספארק. מכונית המיני החדשה מצטרפת לסגמנט שרשם את הצמיחה הגדולה ביותר בישראל בשנה האחרונה, מצויידת בתיבת הילוכים ידנית. מחירה נקבע על 67,500 שקלים, יקרה מסוזוקי אלטו (61,500 שקלים) ומסיטרואן C1 ששיווקה החל אצלנו לאחרונה (65 אלף שקלים).

הספארק מציעה נתונים עדיפים במקצת על מתחרותיה הנמכרות כבר בישראל, בינהן צמד התאומות פיג'ו 107 ו-C1, יונדאי i10 ואלטו כאמור. לרשותה מנוע בנפח 1.2 ל' המפיק 82 כ"ס, הספק הגבוה בכעשרים אחוזים ממובילות הסגמנט, אליו משודכת תיבת חמישה הילוכים ידנית.

מידותיה של הספארק גם כן גדולות במקצת מהמתחרות, יתרון מובנה אשר עלול דווקא להתגלות כחסרון למי שעיקר ניידותו נעשית בתחומי הערים הצפופות נטולות מקומות החנייה. אורכה למשל נמתח על 3.64 מ', 21 ס"מ יותר מה-107/C1. בסיס הגלגלים הוא מהמרווח בסגמנט עם 2.375 ס"מ, 3.5 ס"מ יותר מהצרפתיות וחצי ס"מ פחות מ-i10. עוד במידות הספארק 1.6 מ' ברוחב ו-1.55 מ' בגובה.

גם בתחום האבזור תציע UMI את המכונית שלה עם עדיפות על המתחרות. מערכת שמע עם ארבעה רמקולים, ארבעה חלונות חשמל, מראות חשמליות, ספוילר אחורי ועוד. בסעיפי הבטיחות מציעה הספארק שש כריות אוויר, בקרת יציבות סטנדרטית ומחברי איזופיקס לעגינת מושבי ילדים. לספארק ארבעה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP.

"הספארק מגביהה את רף הציפיות ממכונית מיני. היא מצטרפת לסגמנט הצומח ביותר בשוק הרכב הישראלי בשנתיים האחרונות, ונהנית מהמחיר האטרקטיבי שמאפשרת שיטת המיסוי הירוק לכלי רכב חסכוניים במיוחד", כך מוסר ירון גורטלר סמנכ"ל השיווק והמכירות ב-UMI. לדבריו, היא מיועדת לקהל צעיר ואנרגטי שיכול להרשות לעצמו מכונית חדשה בלי להתפשר.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully