וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברבור של אסטון מרטין מצמיח כנפיים

ירון אדרי

21.1.2011 / 11:17

מכונית המיני של אסטון מרטין תשווק בתחילה בשתי מהדורות השקה מיוחדות גדושות באיכות יוקרתית. רק אל תקראו לה טויוטה IQ

אסטון מרטין מתקרבת למועד תחילת שיווק המכונית הקטנה ביותר שלה, וכדי לחפות על ההבדלים התהומיים בינה ובין שאר דגמיה היא מציעה כבר כעת שתי מהדורות השקה מוגבלות. החברה הטמיעה בדגמים המיוחדים חומרים ואבזור מהמלאי שלה באיכות גבוהה מאוד שהותאמו בדיוק לטעם האישי של לקוחותיה. הצבעים בשני הדגמים מציגים סוג של קונטראסט עם סיגנט אחת לבנה ואחת שחורה.

רשימת האבזור המכובדת כוללת חישוקי סגסוגת 16 אינטש, מפתח חכם (Keyless), מערכות מולטימדיה ועוד כפי שמצפים למצוא במכונית יוקרתית. לכל פינה הותאמו יריעות עור ואלקנטרה משובחים ונגיעות אלומיניום נוספו כדי להעצים את המראה הספורטיבי. גם מקומן של כל בקרות הבטיחות האלקטרוניות לא נפקד.

יש סיבה מדוע אסטון מרטין הולכת כל כך רחוק עם המכונית העירונית הקטנה שלה. למעשה, מתחת לכל הכסות היוקרתית מסתתרת טויוטה IQ העממית ולקוחות אסטון מרטין הם לא בדיוק מהסוג שמסתפק במכונית המונית. מעצבי החברה עמלו קשה כדי להתאים את קו העיצוב המזוהה שלה למכונית שאורכה 3 מ' ורוחבה 1.7 מ', וכן אלמנטים נוספים כמו חרירי נשימה במכסה המנוע ודיפיוזר בפגוש האחורי.

יחידת הכוח של הסיגנט מגיעה אף היא מה-IQ. לרשותה נפח של 1.3 ל' ממנו מופקים 97 כ"ס ו-12.75 קג"מ, וכן אופציה לתיבת שישה הילוכים ידנית או רציפה (CVT). שאר לקוחות אסטון מרטין לא צריכים לחשוש ממנה היות ול-100 קמ"ש מגיעה הסיגנט בתוך 11.6 שניות איטיים ומהירותה המרבית לא חוצה את ה-170 קמ"ש. לעומת זאת, הם לבטח יקנאו בצריכת דלק ממוצעת של 20 ק"מ לליטר ו-116 גק"מ CO2 שיחסכו תשלומי קנסות מיותרים בגין זיהום אוויר.

אסטון מרטין כבר פתחה את פנקס ההזמנות למכונית שתאריך תחילת הייצור שלה נקבע לחודש אפריל הקרוב. אירופה תהיה הראשונה לקבלה כאשר ב-2012 צפוי השיווק להתפרס גם ליבשות נוספות. זאת כמובן בתנאי שימצאו מספיק לקוחות שיהיו מוכנים לשלם עבורה סכום התחלתי של 31 אלף פאונד, שזה מספיק יקר גם לפני שמוסיפים לכך מסים מקומיים. שתי גרסאות ההשקה אגב יהיו יקרות הרבה יותר ויענדו תג מחיר של קרוב ל-40 אלף פאונד.

אסטון מרטין סיגנט. אתר יצרן
אסטון מרטין סיגנט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully