וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן קאדי מתחדש

ירון אדרי

23.1.2011 / 9:58

מתיחת הפנים לטנדרון הגרמני מגיעה לישראל מצויידת בעיצוב רענן, בסיס גלגלים משופר ומנוע TSI. החל מ-120 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן לישראל החלה בשיווק הטנדרון קאדי GP לאחר שהתחדש כמעט בכל הסעיפים. מתיחת הפנים כוללת פלטפורמה משודרגת, עיצוב פנים וחוץ מעודכן, שלל טכנולוגיות חדשות ולראשונה בחיי הדגם גם עם מנוע הבנזין 1.2 ל' TSI.

חיצונית, מיישר הקאדי קו עם העיצוב העדכני בפולקסווגן הבולט בעיקר בחזית. גם פגושי הרכב עודכנו במסגרת מתיחת הפנים וכך גם מכסה המנוע המקומר. מאחור עוצבה מחדש דלת ההרמה. השינויים הפנימיים אינם רבים וכוללים בעיקר שיפור הקיים. שיפור גדול נרשם במרווח הפנים לנוסעים בשל מתיחת פלטפורמת הרכב והוספת 4 ס"מ לבסיס הגלגלים. תוספת זו משפרת במעט גם את יכולת ההעמסה של הקאדי. לציין כי הקאדי ישווק גם בגרסת מרכב מקוצרת.

הקאדי הוא האחרון בדגמי קונצרן פולקסווגן כולו לקבל את יחידת ה-TSI העדכנית. מנוע הטורבו בנזין בנפח 1.2 ל' יעמוד בבסיס ההיצע ויעניק לטנדרון 105 כ"ס ו-17.8 קג"מ הזמינים במלואם בין 1,550 ל-4,100 סל"ד. אופצית הדיזל כולל את מנוע ה-1.6 ל' TDI לו 102 כ"ס ו-25.4 קג"מ הזמינים בין 1,500 ל-2,500 סל"ד. למנוע ה-TDI תשודך תיבה הילוכים ידנית או תיבת ה-DSG עם שבעה יחסי העברה בעוד ל-TSI תיבה ידנית בלבד.

הקאדי יוצע כאמור בגרסת מרכב ארוכה וקצרה ובלעדית בישראל גם עם אופציה לשבעה מקומות ישיבה (בתוספת של 7,000 שקלים). תג המחיר עבורו מתחיל ב-120 אלף שקלים עבור גרסת הבנזין הידנית ברמת גימור 'סטרליין' שנהנית מהנחת המיסוי הירוק. גרסת הדיזל המקבילה לשם השוואה תחל ב-140 אלף שקלים ותאמיר עד לכדי 198 אלף שקלים בגרסת ה'קומפורטליין' DSG.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully