וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיקנטו חושפת פנים

24.1.2011 / 12:13

קיה מפרסמת עוד מידע על מכונית המיני החדשה שתגיע גם לישראל. גולת הכותרת הפעם תא הנוסעים והיחס לסביבה

יחד עם הריו העממית שאת איוריה החדשים הצגנו לאחרונה, תקדם קיה הדרום קוריאנית בז'נבה גם את הפיקנטו המודרנית, המיני המוזלת ששיווקה בישראל יחל ברבעון השני של השנה לקראת אפריל-מאי, כך מפי היבואנית טלקאר. עתה, ועל רקע היערכות היצרניות לתצוגות הראווה בשוויץ, מופצים פרטים נוספים אודות הפיקנטו, ולראשונה אנו מקבלים תמונה פורמלית של תא הנוסעים וכן חומר משלים על יחידות ההינע. אז מה בקנה?

על אף היותה מכונית זולה הן במרכיביה והן בעלותה, קיה החליטה לשווקה עם אופציות רבות להנעמת האווירה בתא הנוסעים. חומרי הפנים מרכיבים קונסולה מעוצבת בהשראת הפרונט המדורג תוך שימוש בחומרי דיפון באיכות גבוהה יחסית, שלטענתם עלתה כיתה או שתיים. ברשימת המפרטים ובמיוחד בגרסאות הבכירות מציינים מערכות אלקטרוניות לשליטה על בקרת האקלים ומערכת השמע (מגלגל ההגה). באירופה ניתן יהיה לקבלה אפילו עם חימום למושב הנהג.

הפיקנטו מנצלת שלושה מנועים מזעריים: 1.1 ל' טורבו-דיזל או 1.0 ל' ו-1.2 ל' בנזין. חטיבות הבנזין שולחות לסרן הקדמי 68 ו-84 כ"ס בהתאמה, דרך תיבות ידניות עם חמישה הילוכים או אוטומטיות להן ארבעה. לוגמת הסולר תיחשף באירופה בשלב מאוחר יותר בחסות טכנולוגיית הבית של יונדאי CRDi, וזו אגב תהיה היחידה הידידותית ביותר לסביבה עם 95 גק"מ CO2 לצד צריכת דלק ממוצעת של כ-21 ק"מ לליטר. כבר אמרנו כמה הקטנות הללו חשובות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully