וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2012: פולקסווגן גולף חדשה

25.1.2011 / 8:40

לא מתיחת פנים או מהדורות קוסמטיות מקושטות, הקומפקטית תזכה לפלטפורמה חדשה. מה בוער ומה אודי תרוויח מזה?

הדור השביעי של פולקסווגן גולף יוצג לקראת אמצע שנת 2012 כאשר השיווק הרשמי יחל ברבעון האחרון של השנה, כך מפרסומי כלי התקשורת בגרמניה. הדור השישי, הנוכחי, שהוצג במהלך שנת 2009 יוחלף לאחר כשלוש שנים בלבד, שכן לטענת גורמים בקונצרן הגרמני הגיעה העת לשיפוץ טכנולוגי מקיף.

הפלטפורמה היא פועל יוצא מסדרת ה-MQB, ראשי תיבות ל-Modular Transverse Matrix, הבולטת בגמישותה המבנית לכל החטיבות בקונצרן. בין היתר נאמר כי פולקסווגן תחמש את הגולף בשורה של מערכות טכנולוגיות בתחום המידע לנהג והבטיחות, בעוד חטיבת אודי שהושמה בדצמבר כאחראית על פיתוח מצומצם בקרב הקונצרן, תשיק על בסיס זה את ה-A3 החדשה הצפויה להופעת בכורה לפני הגולף החדשה בתחילת שנת 2012.

זו אינה הפעם הראשונה או השנייה שבפולקסווגן ממהרים לייצר יורשת בתום כהונה קצרצרה. שני הדורות שקדמו לגולף הנוכחית סיימו את תפקידם לאחר כחמש שנים (האחרונה הוכרזה כמתיחת פנים), אולם עדיין מדובר בזמן הסתגלות סביר. הדור החמישי אף החייה את מותג ה-GTI בצורה ראויה להערכה, וזה שלאחריו עשה זאת באורח מסורתי ומרגש לאחר שנים של חידלון מתמשך עבור מעריצי השילוש המיתולוגי.

בפולקסווגן לא הביעו אכזבה כלפי כישורי גולף דור שש. מרטין ווינטרקון, מנכ"ל הקונצרן הגרמני, מתאר תמונה רחבה לפיה הגולף החדשה הינה בורג אסטרטגי במסגרת המיזוג עם פורשה (להזכירכם תפתח עבורה רודסטר קטנה). ווינטרקון אף הצהיר כי מועד ההשקה של הגרמניה הקומפקטית תואם לנובמבר 2012, והיה היחידי לעמוד מאחרי תאריך מפורש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully