וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה שמה שחור בעיניים

ירון אדרי

26.1.2011 / 7:02

רק 1,911 יחידות תייצר פורשה ממהדורת 'בלק אדישן' הייחודית ל-911, במרכב קופה וקבריולה. תגיע לישראל למי שישלם 899 אלף שקלים

אם גם אתם לא מצליחים לעקוב אחר כל גרסאותיה של הפורשה 911, כדאי לפחות שתדעו שלתמונה מצטרפת כעת עוד אחת. לא מדובר בתת דגם חדש אלא בסך הכל בגרסת מהדורה מוגבלת לקאררה, אותה ניתן להזמין גם במרכב הקופה וגם במרכב הקבריולה. ומה בדיוק הייחוד שלה? היא תכניס לכם שחור לחיים.

כמו AMG, גם פורשה משתמשת בכותר 'בלק אדישן' כדי לייחד את המכונית שלה. וכן, אפשר להשיגה בכל צבע כל עוד הוא שחור כאימרתו המפורסמת של הנרי פורד, כאשר במקרה דנן ישנה אפשרות בחירה בין גוון שחור רגיל או גוון בזלת מטאלי. ואל תשאלו אותנו מה בדיוק ההבדל בינהם.

עוד ברשימת ה"בלעדי לדגם" ניתן למצוא חישוקי סגסוגת מחושלים בקוטר 19 אינטש דרכם ניתן לבהות בצלחות הבלימה המחוררות ובקאליפר מרובע הבוכנות שגם הוא נצבע לרגל המאורע בשחור. הצבע הכהה ממשיך גם לדיפוני תא הנוסעים כשפה ושם מבצבצים משטחי אלומיניום מעט יותר בהירים. מערכת שמע היקפית מבית Bose בהספק של 385 וואט תוצע כסטנדרט יחד עם 13 רמקולים (12 בקבריולה). פרט לכך, ניתן למצוא את כל האבזור שמציעה הקאררה הסטנדרטית.

מכל הסיבה למסיבה נעדרת חבילת שיפורי כוח. אותו מנוע בוקסר שישה צילינדרים בנפח 3.6 ל' ממשיך להפיק את אותם 345 כ"ס, ואותה תיבת PDK כפולת מצמד עם שבעה הילוכים משודכת לו. יחד עם מערכת בקרת זינוק המקצצת את זמן ההאצה ל-100 קמ"ש בשתי עשיריות השנייה, הקופה עושה זאת בתוך 4.7 שניות ו-4.9 שניות נדרשות לגרסה הפתוחה. המהירות המרבית של שתיהן היא 290 קמ"ש וצריכת הדלק הממוצעת 9.7 ק"מ לליטר.

רק 1,911 יחידות תייצר פורשה מדגם זה, ואלה תשלחנה לכל העולם. מיבואנית פורשה לישראל מכשירי תנועה נמסר לוואלה! רכב כי ישמחו לשווקה גם אצלנו. מי שיחפוץ בה יצטרך לסור אל אחד מאולמות התצוגה של פורשה, מצוייד בהמחאה על סך 899 אלף שקלים מחיר הקופה.

פורשה 911 קאררה בלק אדישן. אתר יצרן
פורשה 911 קאררה בלק אדישן/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully