וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה אקורד מתחדשת

ירון אדרי

26.1.2011 / 15:43

המשפחתית הגדולה מתרעננת עם מראה ספורטיבי יותר ושיפור בחומרי תא הנוסעים. שיפור בצריכת הדלק רק בגרסת הדיזל

בעוד שבתערוכות הרכב האמריקניות מקדמת הונדה את הדור הבא לסיוויק, תערוכת ז'נבה תשמש כר ההשקה עבור מתיחת הפנים לדור הנוכחי של האקורד. זו כוללת מספר שינויים לעיצוב מרכבי הסדאן והסטיישן וכן שינויים מתבקשים בתחומי צריכת הדלק ופליטת המזהמים. הונדה מציינת בנוסף כי כיילה מחדש את המתלים כדי לשפר את ההתנהגות והנוחות.

גם הסדאן וגם הסטיישן מתרעננות בפגושים חדשים וספורטיביים יותר למראה. תאורת החזית אף היא עברה שינוי וכעת יחד עם הפגושים היא מעניקה לאקורד מראה זוויתי חד יותר. הונדה ויתרה גם על הגוון הכתום של נורת האיתות וכעת הפנס כולו בעל מראה שקוף אחיד. תאורת בי-קסנון עוקבת פנייה תשולב בגרסאות המאובזרות. לאור שינויים אלה, גם מראה הגריל שונה בהתאם וכך גם תאורת הערפל. שינויים דומים נעשו מאחור והם בולטים יותר בגרסת הסדאן.

תא הנוסעים עבר גם הוא עדכון קל, בעיקר בחומרים המרכיבים אותו כמו ריפודי המושבים, דיפוני הדלתות ועוד. בקונסולה הראשית שזכתה לביקורות בשל עומס המתגים והפקדים שעליה, לא נעשה כל שינוי. הונדה טוענת כי הנסיעה כעת שקטה וחלקה יותר, לאור שיפור שנעשה בבידוד ותוספת של 0.9 מ"מ לשמשה האחורית.

חידוש דגם הינו תירוץ מצויין לשיפור יחידות כח. כמקובל בשנים האחרונות, לא כח המנועים עומד על הפרק אלא בעיקר צריכת הדלק פליטת המזהמים. אלא שבשל חשיבות הדגם הספציפי לשוק האירופי, עמלו מהנדסי הונדה על מנוע ה-2.2 ל' דיזל בלבד (150 כ"ס) בעוד שנתוני מנועי הבנזין נותרו כשהיו. באמצעות הפחתת החיכוך במכלולי המנוע פליטת ה-CO2 ירדה ב-9 גק"מ לכדי 138 גק"מ בגרסה הידנית או 11 גק"מ באוטומטית שזוכה ליחסי העברה חדשים. לירידה קלה נוספת בכלל הדגמים תורמים שינויים במעטפת החיצונית המפחיתים את ההתנגדות האווירודינמית, צמיגי בעלי מקדם חיכוך נמוך ומיסבים משופרים בטבור הגלגלים.

את הגישה הספורטיבית של המותג היפני מדגישה הונדה באקורד המחודשת באמצעות כיול משופר לשלדה והמתלים כדי שיתאימו יותר לטעמם של האירופים. על הכיול החדש עבדו מהנדסים מבריטניה, גרמניה ויפן וכעת לדברי החברה המכונית יציבה יותר במהירות גבוהה ואיכות הנסיעה טובה בהרבה בכל סוגי הכבישים.

כאמור, האקורד המחודשת תוצג בתערוכת ז'נבה בתחילת חודש מרץ ושיווקה באירופה יחל באפריל. מחברת מאיר יבואנית הונדה לישראל נמסר לוואלה! רכב כי האקורד המחודשת תגיע אלינו במחצית שנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully