וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר: הספורטיבית של טויוטה

27.1.2011 / 9:53

ה-FT86 תיחשף בתערוכת הרכב בז'נבה כמכונית קונספט בגרסתה השנייה. סטריפטיז רשמי ראשון לקראת הבכורה

זהו הטיזר הרשמי למכונית הספורטיבית החדשה של טויוטה והשנייה בסדרה, ה-FT86 II, המבוססת על הפרויקט המשותף לסובארו. שתיהן תחשופנה את כלי הרכב בתערוכת ז'נבה לראשונה מאז החלו הרמיזות ודגמי הראווה בטוקיו 2009, אולם לפי שעה תהיה זו סובארו שתשיל את כותר ה'קונספט' מעליה ותציג רכב טרום ייצור. האם טויוטה חוששת מחוסר בשלות?

מעט מאוד מספרת היצרנית הגדולה בעולם על ה-FT86 משעריה, למעט הידיעה שאכן הרכב אינו מיועד לרצפת ההרכבה בחצי השנה הקרובה. אל הצהרות הפרסום הנ"ל, צירפה את המשפט הערטילאי "אינדקציה ברורה כלפי העיצוב הסופי בהחלט של מכוניתה הספורטיבית החדשה של טויוטה", ושלחה את הצמאים למידע טכנולוגי חזרה לעולם הספקולציות.

להבדיל מכך, מדיווחים קודמים נוכל לחדד שהמנוע הוא המרכיב הבולט ביותר עבור שתי המכוניות, מאחר וזה יגיע ישירות ממדפיה של סובארו; יחידת הבוקסר תפיק מנפח של 2.0 ל' כ-200 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים, כאשר הכוח מנותב לגלגלים האחוריים או הנעה כפולה מסורתית במקבילה של סובארו.

טויוטה מצידה טוענת שתחת כנפיה תהיה ה-FT86 מכונית שונה מזו של סובארו, וכן כי ישנה אפשרות שהמכונית תשווק בארה"ב תחת מותג הצעירים Scion כבר לקראת סוף השנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully