וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין מחדדת את הוואנטג'

28.1.2011 / 9:27

אסטון מרטין השיקה גרסת כביש מושחזת לוואנטג' V8 בהשראת מכונית המירוצים מלה מאן, ה-GT4. יש מקום לעוד תארים על המדף?

עוד מומנט, יותר סוסים ובקיצור אקסייט. אסטון מרטין V8 וואנטג' הפכה בשבוע האחרון בבריטניה לחריפה ומתובלת בכבדות בחסותם של חידושים קטנים בהיקף, אך גדולים בהשפעתם על ההתנהגות. במהדורת ה-S החדשה, הבריטית מפיקה כ-430 כ"ס ומדורגת תחת הבכירה במשפחה לה 12 עשר צילינדרים, כבוד למותג.

אמנם מדובר רק על 10 כ"ס ועוד חצי קג"מ מתונים שנוספו על גרסתה הרגילה (420 כ"ס ו-48.5 קג"מ), אלא שעבור חובבי המסלולים זוהי מתנה מבורכת בתום שבוע עבודה מפרך. יחידת הבנזין המנצחת של אסטון מרטין בנפח 4.7 ל' מצליחה לחלץ טיפה יותר מיץ מהחרטום תודות לניצול מבריק של תיבת ההילוכים האוטומטית לה שבעה יחסי העברה מסדרת ה'ספורטשיפט 2' (פרי פיתוח של מגנטי מארלי וגרציאנו רייסינג מאיטליה).

בתמורה לשלל השדרוגים, מתקצרים יחסי העברה ב-20 אחוזים בהשוואה לטכנולוגיה הנוכחית, ומהווים ליטוש משמעותי באופן תגובות המנוע. אסטון מרטין גם התקינה בורר ספורט המאופיין בתכונות מובחנות המאפשרות לנהג למקסם את מרב הפוטנציאל הטמון במנוע ה-V8, וזאת על ידי שינוי מספר היבטים בתכונת הניהול. עוד ברשימה בלמי דיסק מוגדלים, קיט עיצוב חיצוני מתרכובות סיבי פחמן, כנפיים, חצאיות וחישוקים בקוטר 19 אינטש.

הוואנטג' S מושפעת כאמור ממכונית המירוץ ב-GT4. אם אתם בקטע של הארדקור, כדאי שתדעו שגם אותה תוכלו להשיג מצויידת במספר מודיפיקציות מאושרות על ידי התאחדות ה-FIA המציבות אותה כמכונית מסלול מן המניין. ברשימת ההרחבה כלוב התהפכות, רתמות מירוץ למושבים, מתלים ממוקדי תקיפת פניות, מכל דלק מחוסם ועוד.

מחיריה הרשמיים של הוואנטאג' V8 S נקבעו על 102 אלף פאונד למרכב הקופה ועוד כ-11 אלף לרודסטר. בשקלים זה בערך 585 אלף שקלים או 645 אלף בהתאמה. עבור מכונית המירוץ תצטרכו לשלם הרבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully