וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוע וולוו עצור בצד

ירון אדרי

27.1.2011 / 15:09

בפעילות מבצעית של אגף התנועה במשטרת ישראל נעצר רוכב אופנוע שאימץ אל לוחית הרישוי שלו מספר של רכב אחר

אם משהו בכותרת לא מסתדר לכם רק בשל העובדה כי וולוו אינה מייצרת אופנועים, חכו שתשמעו את הסיפור כולו. בפעילות מבצעית של הסיירת הארצית באגף התנועה משטרת ישראל בתחום אי תקינות לוחיות רישוי באופנועים, לרבות זיוף ושכפול, נערכה אמש (רביעי) תצפית בכביש 4 באזור השרון בהתאם למידע מוקדם שהתקבל ביחידה.

בהתאם לתיאור המוקדם, דיווח צוות התצפית ברשת הקשר על תנועה רכובה של האופנוען החשוד מצומת בני דרור לכיוון דרום. כאשר התבקש זה לעצור בצד הדרך הוא פתח במנוסה, אולם הצליח להתקדם רק מספר ק"מ בודדים עד שנעצר בסופו של דבר באופן בטוח על ידי אופנועני היחידה.

בבדיקה שערכו שוטרי התנועה נמצא כי ברשות הרוכב שנתפס רישיון לאופנוע עד 500 סמ"ק בלבד, כאשר נפח מנוע אופנוע ההונדה CBR עליו רכב הוא 600 סמ"ק ועליו הוא אינו רשאי לרכב. את תשומת ליבם של השוטרים משכה גם לוחית הרישוי הקטנה מהתקן וכאשר מספרה הוקש במסוף התברר כי היא בכלל משוייכת לרכב ארבע גלגלי מתוצרת וולוו. פרט לכך ששני המותגים מיובאים על ידי אותה היבואנית, אין כמובן כל קשר.

האופנוען הורד מהכביש באופן מיידי וכך גם ההונדה-וולוו עליו הוחל איסור שימוש. כמו כן, האופנוע הושבת מנהלית ל-30 יום בשימוע במקום ונלקח על ידי גרר לאחסנה במגרש שם יבלה את החודש הקרוב בתקווה שיחזור לזהותו המקורית. בפני הרוכב עומדים גם מספר זימונים לדין בין השאר בגין נהיגה ברכב כאשר דרגת הרישיון אינה תקפה ותואמת לסוג הרכב, נהיגה ללא ביטוח, אי ציות לשוטר וכמובן לוחית רישוי שאינה תקנית, אפילו שהיא שייכת למכונית. בעל הוולוו לבטח ישמח לדעת שהוא הפסיק לרכב בניגוד לחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully