וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם שאלתם, מנכ"ל אופל ענה

30.1.2011 / 7:42

במסגרת אירוח האח"מים בענף הרכב, שלחתם אלינו שאלות לאסי שמלצר, מנכ"ל היבואנית החדשה של אופל לישראל. הרי הן תשובותיו

במסגרת המיזם שלנו במהלכו אתם גולשי וואלה! רכב פוגשים באנשי מפתח מובילים בתחום הרכב בישראל, הפעם הפנתם שאלותיכם לאסי שמלצר. שמלצר בן ה-40 מכהן כיום כמנכ"ל אופל ישראל, לאחר שזיכיון יבוא המותג הגרמני עבר מידי UMI ל'שלמה אחזקות' בה הוא משמש גם כיו"ר.

על תוכניות השיווק של אופל החדשה בישראל כתבנו לכם בתחילת החודש עם תחילתה הרשמית של פעילות היבואנית החדשה, ותזכורת לכך תוכלו למצוא בקישור המצורף בתחתית הדף. להלן תשובותיו של אסי שמלצר לשאלות שלכם כפי שנשלחו אל מערכת וואלה! רכב בחודש האחרון.

עתיד חדש אבל מה עם העבר?

לאוניד: לגבי בעלי רכב אופל ישנים (למשל אסטרה 2005), מי ימשיך לתת את השרות והחלפים בארץ, היבואן של UMI או היבואן החדש? כיצד יבוא של מכוניות חדשות ישפיע על מחירי מכוניות היד השניה?

תשובה: לגבי השירות לרכבים הישנים של אופל - אנו מורשים, יודעים ונשמח לטפל גם במכוניות שנרכשו אצל היבואן הקודם. כמובן שאופל כיצרן ידאג תמיד למלאי חלפים לכל כלי הרכב שיובאו ומיובאים לארץ ואנו שליחו לנושא זה. רכבים חדשים שאנו מוכרים, השרות והחלפים יינתנו בלעדית על ידי המוסכים המורשים שלנו. לגבי היבוא על מחירי רכבים חדשים, אני משוכנע שהביקוש המתגבר למותג ישפיע לטובה על סחירות רכבי אופל הישנים.


דני: לגבי מוסכים של אופל בארץ איפה אנשים יטפלו ברכב חדש/ישן יש מוסכים מורשים ואם הם היו פרושים בכל הארץ ובאזור הפרפריה ולא רק באזורים אסטרטגים לדוגמה ת"א?

תשובה: רשת המוסכים המורשים לטפל באופל מונה כ-15 סניפים ועם הזמן תגדל ותתרחב הרשת. רשימה מפורטת של המוסכים המורשים על ידינו ניתן למצוא באתר אופל: www.opel.co.il


רון: יש ברשותי רכב אופל וירידת הערך שלו גבוהה מאוד האם ינסו לעצור את הירידת ערך ברכבים החדשים?

תשובה: סחירות דגמי יד שניה מושפעת מהרבה גורמים, חלקם בשליטת היבואן וחלקם לא. בכל הגורמים בהם נוכל להשפיע כמו יצירת ביקוש למותג, היצע דגמים רלוונטי ומיעוט בהנחות בהחלט נפעל לחיזוק המותג ובכלל זה שמירה על ערך הסחירות של רכבי היד השניה.


אופיר: ברשותי סאאב 9-5 מודל 2000. כאשר קניתי את הרכב עמדה בפני החלטה קשה האם לרכוש אופל אומגה או סאאב. לבסוף קניתי את הסאאב. האם אתם תהיו מוכנים להרים את הכפפה ולהיות האנשים שיביאו את המותג בחזרה לגדולתו בארץ?

תשובה: אנחנו עוסקים בחודשים האחרונים בהקמת האופרציה המורכבת של יבוא רכבי אופל לארץ שדורשת השקעה בתשתיות, בכח אדם, בהדרכות בלוגיסטיקה וכיו"ב. כל מרצנו מושקעים בביסוס מותג אופל בארץ ואין בכוונתנו לעסוק כעת ביבוא מותגים אחרים.


איתי: במשפחתי אנו נוהגים להחליף רכב חדש מיד שנה-שנתיים כאשר בד"כ הרכבים הם מסקטור המתחרות של האינסיגניה, ולפעמים עסקה מתבצעת בטרייד-אין. האם חברתכם הולכת לשנות משהו בדרך שבא מתנהלת עסקת טרייד-אין בארצנו, זאת אומרת שלרוב הקונה מפסיד כסף רב בגלל אחוזים שמורידה לו החברה על רכבו, או שמה אצלכם זה יהיה אחרת?

תשובה: אנחנו בהחלט מציעים שירותי טרייד אין לרכבי אופל ולרכבי מתחרים ברכישת רכב חדש של אופל. קביעת ערך הרכב הנסחר נקבעת ע"י פרמטרים שונים, כמו נסועה שנתית ממוצעת, מספר בעלויות וכולי. אנחנו פועלים לפי כל אותם כללים מוכרים.

10 מיליון אופל אסטרה. אתר יצרן
"אנו מורשים, יודעים ונשמח לטפל גם במכוניות שנרכשו אצל היבואן הקודם"/אתר יצרן

מה מעבר לדגמים הרגילים?

עופר חי: האם יגיעו קורסה או אסטרה עם גיר ידני?

תשובה: אנחנו בהחלט בוחנים את האופציה הזאת. כידוע, הנהג הישראלי חובב מושבע של תיבות אוטומטיות, יחד עם זאת נוכחנו, בשנה האחרונה בגידול מרשים בשימוש בתיבות ידניות כשמחיר הרכב הצדיק זאת.


צבי קאופמן: אופל מצטיינת בעיקר בדגמי היוקרה אינסגניה בהיצע מנועים מאוד גדול, האם תעשו את אותה שטות שעושה דלק מוטורס בדגמי המונדיאו (מנוע אחד בנזין 2300 ומנוע אחד דיזל ) ותביאו רק מספר מצומצם של מנועים, או שתחליטו שמגיע למביני הרכב בישראל היצע מנועים יותר עשיר?

תשובה: כמו בכל עסק, מגוון המנועים שיוצע מושפע מהיחס בין ביקוש והיצע, ההיצע כפי שאמרת אכן קיים, כעת יש לראות אם יש ביקוש והאם גודל הביקוש מצדיק השקעה כספית בהרחבת מגוון תצורות המנוע. אנו נשאף להביא את המנועים החזקים והמהנים ביותר לדוגמה: אנו מייבאים את ה-2.0 ליטר טורבו ולא את ה-1.8 אינסיגניה, אנו מייבאים באסטרה את ה-1.6 ליטר יחד עם ה-1.4 ליטר טורבו הספורטיבית. אני יכול לבשר לדוגמה שיש כוונה מאוד רצינית להביא את מנועי ה-OPC (2.8 ליטר טורבו, 325 כ"ס) בדגמי אינסיגניה בדיוק וגרסת ה-OPC של הקורסה.


שלמה הראל: מדוע שלא תביאו מכוניות עם מנועי דיזל ותיבות הילוכים ידניות? בניגוד לעבר יש היום שוק וביקוש למכוניות אלה. זהו גם הצד הכי חזק של אופל ולא רק למוניות.

תשובה: אנחנו בקבוצה מאוד מאמינים במנועי דיזל ובהחלט בוחנים אפשרות לפתח את הסגמנט הזה בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
השקה אופל אסטרה. קובי ליאני
"ההיצע קיים, כעת יש לראות אם יש ביקוש והאם גודל הביקוש מצדיק השקעה כספית בהרחבת מגוון תצורות המנוע"/קובי ליאני

ומה לגבי הדגמים הספורטיבים?

IK: האם תגיע גם האסטרה 1.6 180 כ"ס לארץ?

תשובה: לא בשלב הראשון, ראה תשובתי לגבי ביקוש והיצע. כבר עכשיו אנחנו מציעים מגוון של שני מנועים ויתכן שנציע גם גרסת דיזל.

איציק: האם תהיה כוונה לשווק גם דגמי נישה של אופל, כמו הטיגרה וגרסאות ספורטיביות של קורסה ואסטרה?

תשובה: דגמי נישה, כפי שאתה קורא להם, מעניינים אותנו בהיבט התדמיתי ונבחן כל דגם לגופו, גרסת הטיגרה כבר לא קיימת, ישנם דגמים אחרים שיחליפו את הגרסה הזאת וכפי שציינתי נבחן כל דגם לגופו.


רמי: האם האסטרה OPC תגיע לארץ? האם תהיה השקעה בחטיבת הספורט של דגמי אופל? לדעתי המוניטין של אופל בארץ זקן והתמקדות ביבוא דגמי הספורט רק יעשה טוב למוניטין המותג אופל בארץ!

תשובה: כרגע מציע היצרן גרסאות OPC בדגמי קורסה ואינסיגניה ואנחנו בהחלט בוחנים בחיוב את שיווקם בארץ.

השקה אופל קורסה OPC. קובי ליאני
"כרגע מציע היצרן גרסאות OPC בדגמי קורסה ואינסיגניה ואנחנו בהחלט בוחנים בחיוב את שיווקם בארץ"/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully