וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכת הרפורמה בתחבורה הציבורית

ירון אדרי

30.1.2011 / 15:18

חברת 'אומני אקספרס' החלה להפעיל את קווי התחבורה הציבורית ביוקנעם וקרית טבעון במקום אגד וכן תפעיל לראשונה קווי אוטובוס בדלית אל כרמל ועוספיא

חברת 'אומני אקספרס' החלה להפעיל היום (ראשון) את קווי התחבורה הציבורית באזור יקנעם וקרית טבעון לאחר שזכתה במכרז של משרד התחבורה. מדובר בקווים שהופעלו עד כה על ידי אגד. על פי המכרז יועברו כל קווי אגד העירוניים והאזוריים ביוקנעם וקרית טבעון לאומני אקספרס וכן הקווים הבינעירוניים המקשרים בין יוקנעם, קרית טבעון ועפולה לחיפה.

שר התחבורה ישראל כץ ציין כי אומני אקספרס תפעיל לראשונה שירות עירוני ואזורי חדש לישובים דלית אל כרמל ועוספיא וכן קווים עירוניים חדשים בקרית טבעון, קווי לילה ושיפורים רבים נוספים בשירות וכן תעריפי הנסיעה בחלק מהקווים יוזלו בכ-15%. כך למשל נסיעה בקו 301 מעפולה לחיפה תעלה 17.2 שקלים במקום 20.3 שקלים כיום. תעריף נסיעה עירונית בדלית אל כרמל ועוספיא יהיה זהה למחיר נסיעה עירונית ביוקנעם ויעמוד על 2.5 שקלים.

עוד תפעיל החברה כרטיס חכם וכרטיסי מנוי חודשיים משותפים עם אגד. כמו כן נדרשה החברה להשקיע בשיפור המידע לציבור כולל התקנת שילוט אלקטרוני בתחנות האוטובוסים העירוניות, המודיע לנוסעים בזמן אמת על זמני ההגעה המדוייקים של האוטובוס.

חברת אומני אקספרס תפעיל יותר מ-80 אוטובוסים ומידיבוסים חדישים שנהגיהם כך על פי המכרז, יועסקו בתנאי שכר גבוהים מהממוצע הנהוג בענף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully