וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגמי קוואסאקי החדשים בישראל

ירון אדרי

31.1.2011 / 7:13

מטרו יבואנית קוואסאקי תחל בשיווק ארבעה דגמים חדשים:Z100SX, VN1700 וויאג'ר, W800 ו-Z750R. דגם נוסף יגיע בהמשך

ארבעה דגמים חדשים של קוואסאקי הגיעו לישראל, כך מוסרת היבואנית לישראל חברת מטרו. מדובר ב-, כאשר בהמשך השנה יגיע דגם נוסף במסגרת חידוש ההיצע של היצרנית הפנית אצלנו. בימים הקרובים יעברו הכלים תקינה ומייד לאחר מכן יחל שיווקם.

ה-Z1000SX הוא גרסת הפיירינג של ה-Z1000 על המנוע שלו. תנוחת ישיבה זקופה יותר מושגת על ידי שינוי המושב וקירוב ידיות הכידון בכ-10 ס"מ לטובת שיפור הנוחות בנסיעה לטווחים ארוכים ולכך מוסיף גם משקף קדמי מגן רוח בעל שלושה מצבים. לטובת הביצועים הוא כולל מזלג הפוך ולטובת נסיעות ארוכות הוגדל מכל הדלק שלו ל-19 ליטר. מחירו נקבע על 95 אלף שקלים.

ה-VN1700 וויאג'ר יגיע מאובזר באינספור מערכות רכיבה. מנוע ה-VN הינו מנוע טווין בנפח 1.7 ל' עם תיבת שישה הילוכים הכוללת פונקצית OD לשיוט קל וחסכוני בדלק מערכת בקרת שיוט. כמו כן, הוא מצוייד במערכת שמע בעלת ממשק iPod מובנה, תיקי צד מעוצבים, לוח מכשירים מעוצב ומפורט ועוד. מחירו נקבע על 160 אלף שקלים.

ה-W800 נבנה כולו סביב רעיון עיצוב הרטרו. לרשותו מנוע טווין, מכל דלק גדול מכרום ולוח מכשירים קלאסי. הפלסטיק ב-W800 הוחלף למתכת וכרום על מנת להעניק לו את המראה הקלאסי סביב המרכיבים המודרניים. מחירו 65 אלף שקלים.

האופנוע העירום Z750R בגרסה זו מקבל עדכוני שלדה, בלמים ומתלים הנשענים על מכלולי ה-Z1000. בין השינויים זרוע אחורית חדשה וקלה מאלומיניום, קאליפרים חדשים לבלמים הקדמיים, אפשרויות כוונון לכל משכך בנפרד מלפנים ומאחור ועוד. מחירו 70 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully