וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוארג נוצץ בקטאר

1.2.2011 / 6:54

פולקסווגן שוקלת למכור לנסיכי המפרץ את הטוארג משובץ זהב, ואת מהדורת הרייסינג כמחווה לאלוף ראלי דקאר. יש קונים

אומרים שמארגן גמיש יודע להתאים עצמו אל קהל היעד ולנתח את האמצעים העומדים לרשותו. אז הנה קבריניטי תערוכת הרכב הבינלאומית בקטאר חשפו לשייחים ולנסיכים שתי גרסאות רעיוניות ומאוד לא עממיות לרכב הפנאי טוארג: 'גולד אדישן' ו'דקאר רייסינג 3', שהוכתר לא מכבר כאלוף ראלי דקאר 2011. פריטי אספנות שימצאו את מקומם בחצרות המשומנות של אילי ההון והנפט מהמפרץ.

הגולד אדישן כשמו כן הוא, עוטה גלימה חיצונית משובצת זהב עם נגיעות יקרות ערך בתא הנוסעים. פולקסווגן מכנה את דגם הראווה "טוארג משודרג בזהב 24 קראט", ואפשר להבין מהיכן נובע הכותר. על דפנותיו בכל זווית בולטים פסים מוזהבים. על השבכה, פתחי היניקה, מסגרות הדלתות, פסי הצד, דלתות הכניסה וכמובן החישוקים בקוטר 22 אינטש, שאולי נראים שכונתיים אך גם הם מצופים בחומר היקר.

בקבינה מספר הפתעות, אבל יכולות להסב נזק למי שסולד מהשפעות ים תיכוניות. שימו לב לעור הנאפה, גג האלקנטרה, הזהב בידיות ובהגה, האמורים לשמש קונטרה למראה ה'בריוני' והלבן של הטוארג. לא פחות בריון אגב הוא המנוע - 3.5 ל' V8 עם 355 כ"ס שעוברים לכל הגלגלים. מעניין מה מושך את הקליינטורה יותר - הזהב בגלגלים או הכוח בחזית?

אקזמפלר נוסף שפולקסווגן העמידה לבחינת השייחים הוא הרייסינג טוארג 3 קטאר, מחווה לאלוף ראלי דקאר 2011שהוכתר לפני שבועיים, נאסר אל עטייה המקומי. זו למעשה גרסת הכביש החוקית לרכב המירוץ, אם יגיע לייצור בשלב כלשהו. על מנת להגדירו כסדרתי חוללה פולקסווגן מספר שינויים בסעיפי ממדיו על מנת לצמק את תפיחות בתי הגלגלים וכל אמצעי המיגון אולם שמרה על מהותו הבסיסית, לרבות מנוע הטורבו-דיזל, תרכובות הקרבון ואפילו כלוב ההתהפכות התקני של ה-FIA. כוח? מנוע 2.5 ל' טורבו-דיזל המפיק 306 כ"ס ומאיץ ל-100 קמ"ש באיזור ה-6 שניות. דיונות, כמו כסף, לא חסר במפרץ. מעניין כמה ידרשו עבור הגורמטים המונעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully