וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתייה יפה: סיטרואן DS4

3.2.2011 / 6:09

הוכתרה בטקס חגיגי למכונית היפה ביותר לשנת 2010 על ידי גולשי 62 מדינות בעולם. שער הניצחון

סיטרואן DS4 הנערכת לעלות לכבישים במחצית השנייה של 2011, פותחת את הקמפיין ברגל ימין. המכונית הוכתרה זה עתה למכונית היפה ביותר לשנת 2010 על ידי 60,000 גולשים מ-62 מדינות שלקחו חלק במשאל הגדול באירופה, הבוחר את מלכת היופי בתעשיית הרכב לשנה החולפת.

ההכרזה אירעה במסגרת הפסטיבל המוטורי הבינלאומי שנערך בין ה-26 ל-27 בינואר בצרפת, ובמסגרתו קטפה פרסים על חדשנות, איכות תא נוסעים ומפרט, וכן תואר נכסף, קולקטיבי, על דמיון וויזואלי עשיר עבור כל קו ה-DS החדש.

ה-DS4 כבשה את ליבם של עתונאים ושופטים מענפי העיצוב, הספורט המוטורי והאדריכלות. בכירים מתחומי עיסוק אלה שנכחו במקום העניקו לה נקודות נוספות על סגנון ואופנה יוצאי-דופן בנוף המוטורי העולמי. מנהל השיווק של סיטרואן פרדריק בנזנט קיבל את הפרס עבור החברה, והוסיף כי זהו כבוד גדול לחטיבת המעצבים והמתכננים, שכן זו דחיפה חיונית לרכב שנולד מתוך אהבה לחושים. "היא באמת עומדת בגאווה מאחרי הסלוגן של סיטרואן - Créative Technologie", אמר בסיום.

כשסיטרואן הציגה את משפחת ה-DS עלו הספקות בקרב חובבי המותג באם כוונת הקונצרן הצרפתי לשחזר את ימי הזוהר משנות ה-60. אולם עד מהרה, הובהר כי לא לשם נושבת הרוח אלא למקום בו תעוצב פרשנות מודרנית לסדרה המפוארת. הסנונית הראשונה הייתה ה-DS3 אותה הכרנו בהשקות ומבחנים, כשלאחריה הופיעה ה-DS4. בעתיד הלא רחוק, סיטרואן תשיק את ה-DS5.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully