וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי תהיה מכונית השנה העולמית?

ירון אדרי

1.2.2011 / 16:23

הוכרזו עשר המועמדות הסופיות לתואר מכונית השנה העולמית כמו גם המועמדות בשאר הקטגוריות. גם הפעם אתם יכולים לבחור

בדיוק לפני שבוע סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב על 39 המכוניות שעלו לשלב רבע הגמר בתחרות מכונית השנה העולמית, יחד עם אפשרות לבחור מי מבין כולן היא לדעתכם הראויה לתואר. בימים המעטים שחלפו מאז, 66 עיתונאי רכב מובילים מכל העולם סיננו את הרשימה כדי להעמידה על עשר המועמדות של שלב חצי הגמר. לאור הבחירות שלכם (ראו קישור מצורף), חלקכם הולכים להתאכזב.

את הבחירה שלכם הובילה מרצדס SLS AMG עם 13 אחוזים מההצבעות וזה היה צפוי. מכונית העל מגרמניה הוכתרה על ידכם גם כמכונית השנה של וואלה! רכב. ה-SLS נמצאת גם ברשימת עשר הגדולות הרשמית, ופרט לה יש ברשימה רק ארבע מכוניות נוספות מהעשיריה המובילה שלכם. מי שאתם בחרתם אך לא השופטים הן אודי A7, אלפא רומיאו ג'ולייטה, אסטון מרטין ראפיד, לקסוס LFA ומרצדס CLS.

עוד במקביל, פרסמו מארגני התחרות גם את המכוניות מהן תוכתרנה המנצחות בקטגוריות המשנה - מכונית הביצועים, המכונית הירוקה והמכונית המעוצבת. כך בקטגוריה הכוחנית ניתן למצוא את אודי RS5 קופה, אסטון מרטין ראפיד, למבורגיני גייארדו סופרלגרה, מרצדס S63/CL63 AMG, מרצדס SLS AMG, פורשה 911 טורבו, פורשה 911 GT2RS, פרארי 458 איטליה, קדילאק CTS-V קופה ורנו מגאן RS.

בצד השני של הפליטה נמצאות רק שש מועמדות - ב.מ.וו 320d, יונדאי סונטה הייבריד, מרצדס B קלאס F-Cell, ניסאן ליף, סמארט אלקטריק דרייב ושברולט וולט. העיצוב המעניין ביותר שהוצג השנה לדעת השופטים נמצא בשמונה מכוניות - אודי A7, אלפא רומיאו ג'ולייטה, אסטון מרטין ראפיד, הונדה CR-Z, ניסאן ג'וק, סיטרואן DS3 וקיה ספורטאז'.

גם הפעם אנו מאפשרים לכם להביע דעכם באמצעות בחירה במכונית הראויה לתואר, עם התמקדות בקטגוריה הראשית והחשובה יותר. זה לא אומר שאתם לא יכולים להביע את דעתכם באמצעות כפתור התגובות גם לשאר המכוניות. נזכיר כי מדובר בשלב חצי הגמר, כאשר בשלב הבא שיערך בעוד חודש בדיוק בתערוכת ז'נבה תוכרזנה שלוש הפיינליסטיות מהן תוכתר מכונית השנה. ההכרזה הרשמית תהיה ב-21 באפריל במהלך תערוכת ניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully