וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיקרוואן של טויוטה בישראל

ירון אדרי

2.2.2011 / 11:24

יוניון מוטורס החלה בשיווק הספייס ורסו, גרסת המיקרוואן החדשה המבוססת על הסופרמיני יאריס. החל מ-108 אלף שקלים

יוניון מוטורס יבואנית טויוטה לישראל תשיק מחר (חמישי) את המיקרוואן ורסו S, שיכונה בישראל 'ספייס ורסו'. כמו קודמו ששווק אצלנו בעבר, היאריס ורסו, גם הוא מבוסס על פלטפורמת הסופרמיני כאשר הפעם בחרה היצרנית למתגו בנפרד ממנה. הדור החדש הוצג בתערוכת פריס האחרונה, ועם תחילת שיווקו הוא מגיע גם אלינו ועליו תג מחיר התחלתי של 108 אלף שקלים.

לוורסו מנוע 1.3 ל' המפיק 99 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-4,400 סל"ד, אליו משודכת תיבת הילוכים רציפה עם שבעה יחסי העברה קבועים. התאוצה ל-100 קמ"ש כצפוי מרכב בסגמנט זה אורכת 13.7 שניות ו-165 קמ"ש היא המהירות המרבית. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת שלו טוענת ל-19.2 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 היא 120 גק"מ, כך שהוורסו מתברג לדירוג הזיהום 2 על פי הציון הירוק.

כנגזר משמו, בטויוטה מציינים כי לספייס חלל פנים נדיב בהשוואה לקטגוריה אליו הוא משתייך. אורכו 3.99 מ', רוחבו 1.69 מ', גובהו 1.59 מ' ובסיס הגלגלים מציג 2.55 מ'. הוא מציע מקום לחמישה נוסעים, אולם רק במבחן דרכים נוכל לאמוד האם הוא אכן מרווח. יתרון נוסף נמצא בתא המטען המציע נפח הטענה של בין 557 ל-1,322 ל' עם קיפול המושבים מאחור.

הספייס ורסו ישווק בישראל בשתי רמות גימור החל ממחיר של 108 אלף שקלים כאמור. רמת האבזור הבסיסית 'TERRA' כוללת בקרת אקלים, מערכת שמע עם חיבור ל-USB, הגה עור ועליו מנופי העברת הילוכים ועוד. המפרט הבטיחותי כולל שבע כריות אוויר, בקרת יציבות ומערכות בילום מתקדמות. רמת 'GLI' תציע מערכת שמע משודרגת עם שליטה מההגה, ארבע חלונות חשמל, ריפודים מהודרים ועוד. לרמת זו ניתן יהיה להוסיף את חבילת 'פרימיום' שתוסיף גג זכוכית פנורמי ושמשות מוכהות בחלונות האחוריים.

צפי המכירות של יוניון מוטורס לדגם זה עומד על 2,000 יחידות, כאשר מתחריו העיקריים הם סוזוקי ספלאש שמציע נתונים פחות טובים בכל אחד מהסעיפים - מנוע, מידות ואבזור, וסיטרואן C3 פיקאסו לו נתונים כמעט זהים. שניהם אגב, זולים בהרבה. בהמשך השנה צפוייה להתגבר התחרות בפלח שוק זה עם הגעת אופל מריבה ואולי אף קיה ונגה והתאום יונדאי ix20.

"אנו בטוחים שהספייס ורסו יתאים לקהל לקוחות רחב ומגוון שמחפש אלטרנטיבה מיוחדת וחדשה לרכב משפחתי קטן ונוח במחיר אטרקטיבי", כך לדברי מנכ"ל היבואנית רן דנאי. מבחן וואלה! רכב לדגם החדש יערך בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully