וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i40, עכשיו מבפנים

ירון אדרי

7.2.2011 / 15:22

אחרי חשיפת איורי גרסת הסטיישן ל-i40 החדשה מציגה הדרום קוריאנית גם את תא הנוסעים. זה רק נראה יקר?

זה כבר הפך למגיפה של ממש. במקום לחשוף במכה אחת מכונית חדשה, בוחרות יצרניות הרכב למתוח את זה עד תום וזאת מבלי להזכיר צילומי ריגול. זה מתחיל עם איורי המחשב המעורפלים, ממשיך עם טיזרים בדמות צילום הבורג של הווינקר או הוונטיל של הספייר וגם כשכבר מראים את כל המכונית מבחוץ, תא הנוסעים נותר סוד כמוס. זה בערך גם מה שעשתה יונדאי עם ה-i40.

אחרי שהדרום קוריאנית איימה עלינו כשאמרה שאת ה-i40 מחליפת המשפחתית הגדולה סונטה היא תחשוף רק בסטיישן, היא גם שלחה לנו איורים שלה. אלא שפרט למספר מועט של זוויות מלפנים ומאחור, לא קיבלנו כל מידע נוסף ובעיקר לא ראינו תמונה של תא הנוסעים. את זה היא חושפת עכשיו, יותר מחודש מאהחשיפה הקודמת ופחות מחודש לפתיחת תערוכת ז'נבה בה נפגוש ב-i40 פנים אל פנים.

תא הנוסעים שונה מאוד מהסונטה האמריקנית, ועל עיצובו אחראית חטיבת המחקר והפיתוח של יונדאי השוכנת בגרמניה. ניכר כי הושקע מאמץ רב כדי להעניק לו מראה יוקרתי ועל מסך המחשב נראה כי גם איכות החומרים גבוהה, וזאת בהמשך למאמצי היצרנית להתקרב אל מותגי הפרימיום. עם הסיסמה "חשיבה חדשה, אפשרויות חדשות" היא גם תנסה לשנות את תפישת המותג בקרב האירופים, משהו שלמען האמת היא עושה בהצלחה בשנים האחרונות (יחד עם קיה שבבעלותה).

לצידה של ה-i40, סטיישן כאמור, תגיע לז'נבה גם מכונית הקופה ולוסטר שנחשפה בתערוכת דטרויט בחודש ינואר ושיווקה צפוי להתחיל בקיץ הקרוב. גם הקונספט קורב תגיע לז'נבה אחרי חשיפתה בדטרויט ותציג את כלי הנשק שעתידה להשיק יונדאי כנגד ניסאן ג'וק. עוד תוצגנה בז'נבה גרסאות ידידותיות לסביבה כמחייב כיום בעולם הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully