וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפינטי סימנה את אודי A3

ירון אדרי

8.2.2011 / 16:25

חטיבת הפרימיום של ניסאן תשיק בתערוכת ז'נבה מכונית קונספט חדשה כרמז למתחרה שלה לסגמנט הקומפקטיות היוקרתיות

אינפיניטי לא רוצה לתת ללקסוס לברוח קדימה. בתערוכת ז'נבה תציג חטיבת היוקרה של ניסאן מכונית קונספט חדשה, שתסלול עבורה את הדרך לקומפקטית פרימיום שתתמודד מול ה-CT של לקסוס וכן המקבילות מגרמניה כמו אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1. המכונית החדשה תמוצב כדגם הבסיס של אינפיניטי, מתחת ל-G, והיא מיועדת להגיע לייצור ב-2013.

בכל הקשור לטיזרים, כבר התרגלנו לשיטה של ניסאן הכוללת רקע שחור או לבן ועליו מספר משיכות מכחול שנראה כאילו נעשו בצייר של הווינדוס. כך נעשה גם הפעם ולפחות בעניין העיצוב, אפשר להבין שמדובר במרכב האצ'בק עם נטייה לקופה שיזכה לבתי גלגל תפוחים במראה קשוח וספורטיבי. מעבר לזה? באינפיניטי מבטיחים שמדובר בדבר אחר לגמרי מכל מה שיש למתחרות ורק נדגיש כי על הקונספט אחראית החטיבה האירופית.

ובאין פרטים מדוייקים, ניתן רק לשער מה מסתתר מעבר לטיזר. העיצוב יושפע קרוב לוודאי ממכונית הקונספט אסנס שהוצגה בז'נבה אשתקד, עם מאפיינים ייחודיים רק לה. מתחת למכסה המנוע קרוב לוודאי שלא נראה את יחידת ה-3.7 ל' 230 כ"ס השוכנת במרבית דגמי אינפיניטי, אלא מנוע קטן יותר בנפחו עם הספק אופייני לסגמנט. לניסאן הסכמי שיתוף פעולה עם מרצדס ומעניין יהיה לראות אם זה יגיע גם לאינפיניטי החדשה. תאומה לדור הבא של ה-A קלאס? אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully