וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיד סנגיונג טמון בטנדר

ירון אדרי

9.2.2011 / 9:15

סנגיונג תביא לתערוכת ז'נבה טנדר קונספטואלי שיחליף את האקטיון. האם הוא יעזור לה לשרוד תחת בעלות מהינדרה ההודית?

כשסנגיונג הדרום קוריאנית אינה נמצאת במאבקים על חייה ועובדיה עסוקים ביצירה ולא בהתבצרות, קורים לה דברים טובים. הנה למשל מה שהיא מכינה לתערוכת ז'נבה, קדימון לדור הבא של הטנדר אקטיון. שמו הזמני הוא SUT 1 קונספט, סימול ל-Sport Utility Truck. עד כמה יעיל וספורטיבי הטנדר הזה? את זה קצת קשה לדעת בשלב זה.

הקונספט זוכה לעיצוב מודרני נעים לעין שיחליף את המראה הקשה לעיכול של האקטיון. המידות נותרו דומות עם 4.99 מ' באורך, 1.91 מ' ברוחב ו-1.76 מ' בגובה. בסיס גלגלים של 3.06 מ' מספיק עבור שתי שורות מושבים (דאבל קבינה) כאשר מאחור נותר מקום לארגז מטען שלפחות בתמונות לא נראה כמרווח במיוחד, בייחוד בשל בתי הגלגלים התופסים נפח ניכר ממנו.

סנגיונג לא תגיע לז'נבה ללא כיסוי בדמות מנוע בתקן יורו 5. יחידת 2.0 ל' טורבו דיזל חדשה תניע את הטנדר עם היומרה הספורטיבית, וזו מציעה 155 כ"ס ומומנט של 36.7 קג"מ הזמין במלואו כבר מ-1,500 סל"ד ועד 2,800 סל"ד. מפרט התמסורות כולל תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית עם מספר זהה של יחסי העברה וכן הנעת 2X4 או הנעה כפולה.

עבור סנגיונג מדובר בדגם חשוב שגרסתו הסדרתית תושק בתחילת 2012 ותצטרף לשאר הדגמים הקיימים, בינהם הדור החדש של הקוראנדו. בשנתיים האחרונות החברה עמדה בפני קריסה מוחלטת לאחר שגם בעלת הבית הסינית SAIC שרכשה אותה לא הצליחה להבריאה, מה שהביא למלחמה עקובה מדם בין ההנהלה לעובדים. בקרוב מאוד תעבור היצרנית הדרום קוריאנית לידי מהינדרה ההודית, ואולי משם תבוא הישועה שלה.

סאנגיונג SUT 1 קונספט. אתר יצרן
סאנגיונג SUT 1 קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully