וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר: אופל זפירה טורר

9.2.2011 / 12:12

המיניוואן המודרני של אופל ייחשף בתערוכת הרכב בז'נבה במרכב טורר ספורטיבי ושימושי. תתכן מערכת הנעה חשמלית בעתידו

"לאונג' על גלגלים", כך מכנה אופל את הזפירה טורר, הדגם הרעיוני למיניוואן החדש שלהם שיוצג בתערוכת הרכב בז'נבה בעוד כחודש ימים. לדברי מארק אדאמס, סגן נשיא אופל אירופה, תדגים החברה באמצעותו את הקווים הספורטיביים והטכנולוגיות של האינסיגניה, ותיצוק מרכיבים אלה אל תוך קרביה של הזפירה טורר. "לקחנו היבטים כמו סלון ורוגע ושילבנו אותם ברכב משפחתי מזמין וחדשני. לאונג' זה חלל שאתה אמור להיות שליו בו, וזה מה שרצינו להשיג כאן", הדגיש אדאמס.

למעט הופעתה של המכונית בתמונה לצידו של אדאמס, אופל לא מפרסמת זנב של מידע על הזפירה טורר. הרכב משווק בעולם מאז 1998 בתצורת מיניוואן בסיסית, כשבתא הנוסעים שלוש שורות ושבעה מושבים. מתיחת הפנים היחידה שהתחוללה על פניה של הזפירה התרחשה בשנת 2005, לא הרבה אחרי שייבוא הרכב לישראל בוטל בשל ביקוש דל שנבע מתג מחיר גבוה, בעיקר.

על העיצוב החיצוני והפנימי מרחיבים באופל למכביר, בכלל זה עם תיאורים על קווי-מתאר חלקים וזורמים, תא נוסעים מרווח, אווירה מיוחדת בשעות הלילה ועוד. מנועי הזפירה סביר שיגיעו מסדרות האסטרה, המריבה והאינסיגינה, אולם באופל רומזים שנשקלת גם מהדורה אקולוגית ברוח כלאיים או חשמלית טהרנית מבוססת על מכללי האמפרה. נמתין לז'נבה כדי לצוד פרטים נוספים, כמו גם לראות את האמפרה בייצור סדרתי. אגב, אולי שם טמונה התשובה אם אופל רצינית בנוגע לכוונותיה להיות שחקנית רצינית בענף החשמליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully