וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם הטנדר

10.2.2011 / 11:01

פורד הגישה תביעה נגד פרארי בתואנה להפרת סימן מסחר, לאחר שהמותג כינה את מכונית ה-F1 החדשה F150 והקים אתר מקוון בשם דומה

לא רק סינים נתבעים, גם יצרניות רכב אקזוטיות. פורד הגישה אמש (רביעי), תביעה משפטית נגד פרארי ושלוחתה בארה"ב על הפרת סימן מסחר, לאחר שנודע להם כי המותג האיטלקי ייסד אתר בשם www.ferrarif150.com, ובו פרטים על מכונית הפורמולה 1 החדשה של היצרנית לעונת המירוצים הבאה. בפורד טוענים שהחברה מנצלת את הצלחתו של הטנדר האמריקני לו שם דומה להפקת רווחים, (על אף החיסור במקף) וכן מאשימה אותה בגניבה אינטרנטית.

פורד תבקש מבית המשפט למנוע מפרארי לגרוף רווחים כתוצאה משימוש לא חוקי בשם, שכן האמריקנית חתומה עליו מאז 1975 ובזכותו שלשלה לקופתה מעל 180 מיליארד דולרים. מדובר במניעת ייבוא, שלילת מכירת כל מוצר הקשור ישירות למכונית הפורמולה 1 לרבות פריטי לבוש, צעצועים, מכוניות דגם מוקטנות וקישוטים שונים לבית ולמשרד. כמו כן, פורד טוענת כי כל רווח שנצבר בקרב קבוצת פרארי עד כה משימוש לא חוקי, ראוי לעבור לחזקתה.

פרארי טרם הגיבה רשמית לפרשה, אך על פי בכירים בכלי-התקשורת האמריקנית, סיכוייה של פורד לזכות בתביעה נמוכים מאוד. פרארי הציגה את מכונית הפורמולה 1 שלה בסוף חודש ינואר האחרון, ובו פרסמה כי השם f150 נבחר לציון 150 שנים לאיחוד איטליה (Risorgimento).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully