וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי פצצת אנרגיה צהובה

11.2.2011 / 9:17

סוזוקי מציגה קדימון ראשון לדגם הספורטיבי של הסוויפט החדשה, לבושה בצהוב תחרותי ופגושים תוקפניים. בקרוב אצלנו?

סוזוקי תשגר בקרוב את ה-S קונספט לסדרת הסוויפט החדשה, הרמז החשוב ביותר לכך שהמותג לא זונח את גזרת ההוט-האץ', וטוב לדעת. הדור החדש של הסופר-מיני נחשף אשתקד עם שינויים מינוריים על גוף בתי-התאורה, וכמה פרטים מלוטשים בתא הנוסעים (עיצוב חדש לגלגל ההגה והקונוסלה), אולם מידע באם גרסאות ספורטיביות חדשות תופענה במקום ה-S הקודמת נותר בגדר תעלומה, לפחות עד ליממה האחרונה.

התמונה החשוכה מלמדת מעט, וממנה אפשר לדלות כי החרטום האגרסיבי שואל את דמותו מהקיזאשי המשפחתית, תוך שימוש בפגוש מורחב בעל פתחי יניקה רחבים, שבכה צפופה והצטיידות בכנף אחורית מוגבהת המושתלת על דופן התקרה. את המנוע תשלוף ה-S ממדפי-הבית (לא תזכה לסיוע מקונצרן פולקסווגן שרכש כ-20 אחוזים נתח מסוזוקי). ככל הידוע, הספקה של גרסת הספורט יעמוד על כ-130 כ"ס מנפח 1.5 ל' בשידוך לתיבה ידנית.

כמיטב המסורת בשנים האחרונות בוחרת סוזוקי לחשוף טיזר לספורטיבית החמה בצבעי הצהוב הקלאסיים של קבוצת המירוצים שלה, מחווה עבור המשתתפת בסבב ה-S1600. בשנת 2010 , זכה עם הסוויפט ספורט בתואר אלוף השנה בסבב ה-JWRC ארון בורקארט שהקדים את קבוצת סיטרואן בארבע נקודות. החגיגות ב-2011 תמשכנה בז'נבה, ואולי השנה סוף סוף נראה את הסוויפט ספורט נוחתת בישראל. מותר לקוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully