וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך טווח: חודש חמישי עם אפריליה מנה

15.2.2011 / 8:40

החודש החמישי במבחן הארוך למנה היה קל עבורו וקשה עבורנו כשלוח המחוונים מציג 17,614 ק"מ. תקלות, אין

החורף השנה, או יותר נכון, סערת הגשמים של תחילת החודש תפסה אותי קצת לא מוכן, רק עם חולצה קלילה על הגוף מתחת למעיל רכיבה אוורירי (הימים החמים שקדמו לסערה קצת בלבלו אותי) וללא ביגוד גשם בהישג יד. ואז מישהו פתח את הברזים והרטיב אותי ואת המנה עד לעצמות. השילוב הזה של ירידה בטמפרטורות ורטיבות רצינית, שלחו את המנה לרביצה ממושכת של שבוע ללא תנועה וצבירת קילומטרים מתחת לבית ואותי לשבוע במיטה עם שפעת מהגיהינום. שבוע נוסף אחר כך כבר הייתי בצדו השני של הגלובוס להשקת רכב חדש.

אלו הסיבות העיקריות מדוע המנה שלנו צבר החודש כמות מועטה יחסית של קילומטרים ביחס לשאר חודשי המבחן, אבל סיפקו לנו הזדמנות לראות כיצד האיטלקי הזה מגיב לדרישה להתעורר אחרי מעט יותר משבועיים של שינה. התשובה, בלי בעיה. לחיצה על מתג ההתנעה העירה את המנוע בניסיון הראשון ותוך חצי שניה. יפה.

מבחינת התחזוקה, החודש מסתבר, רק אני הייתי זה שהתקלקל. המנה מצדו תפקד ללא דופי ומלבד שימון סדיר לשרשרת וגלגלי השיניים וחיזוק בורג המראה הימנית, הוא לא נזקק לשירות או ביקור במוסך. גם החודש לא נמצאו סימנים לחוסר שמן בבדיקה וצריכת הדלק עדיין מיוצבת על 18 קילומטרים לליטר.

אם כבר הזכרנו את נושא צריכת הדלק, השוני הפיזי שלו, בהתקנת תא אחסון היכן שהייתם מצפים למצוא את מכל הדלק והעברתו של זה אל מתחת למושב המורכב/ת, הפך אצלנו לכדי שעשוע בכל ביקור בתחנת הדלק. שם תמיד מעלה אצלנו חיוך לראות את המתדלקים והמתדלקות שמתעקשים לסייע לנו, גם בעמדות התדלוק העצמי, ניגשים עם אקדח המילוי אל המקום בו מקובל לתדלק ומנסים למצוא את פתח התדלוק וללא הועיל. לפעמים הדבר נראה כמו מתיחה בתוכנית מצלמה נסתרת ותמיד נגמר בחיוך.

החודש הבא שלנו עם המנה יהיה גם החודש האחרון שלנו עמו, שכן בסופו ובמקביל לפרסום סיכום תקופת השימוש שלנו בו, הוא ישוב אל החברה. לכן, ננסה למצות את הזמן שנותר לנו עמו עד תום. עד אז, המשיכו לעקוב אחר דיווחינו החודשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully