וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'נבה: אינפיניטי קומפקטית

15.2.2011 / 9:35

הקונספט של אינפיניטי מבשר על הקמתה של משפחה קומפקטית שתתחרה בסדרה 1 של ב.מ.וו, לקסוס 200 ואודי A3. מתי? כנראה ב-2014

ישנם מהלכים שניתן היה לצפות אותם מראש, הרבה לפני התמונות. דומה שמכונית קומפקטית מקרב אינפיניטי מתברגת בראש הרשימה. כעת, שלוש שנים מאז שהמותג הספורטיבי של ניסאן החל להתפשט באירופה ולחולל בו תמורות, תציג החטיבה בתערוכת הרכב בז'נבה רכב מכונן בשם את'יריה - המסר החד ביותר ששולחים היפנים לכיוון קבוצת הפרמיום הקומפקטית, שם ממתינות לה אודי A3, ב.מ.וו סדרה 1 ולקסוס 200.

הפרטים על הקונספט החדש אינם מהאינפורמטיביים ביותר, אפילו במונחים של רכב רעיוני. מידותיו אינן ידועות, כך גם סידור התפאורה הפנימית. "האת'יריה היא זן חדש של מכוניות מפוארות לצעירים", כך מסביר טאורו סאיטו, סגן נשיא איפיניטי העולמית בדבר הפרסום. עוד הוא מוסיף כי הדגם שונה במהותו ממגוון הדגמים המקבילים של המתחרים, וכי זה "מאמץ" את רוחה המיוחדת של החברה.

עיצובו החיצוני נראה כדגם מוקטן של תרשימי הבית, אם כי נועז פחות מרכב התצוגה אסנס שחשפה החברה לפני כשנתיים. אינטגרציות של זוויות ומרכבים כמו קופה וסדאן על תבנית אחת יוצרות הופעה מעניינת. לא ידוע כרגע אילו מנועים ישכנו בחזית, אך אפשר להניח כי יחידות ה-V6 תהיינה נוכחות רק במהדורות הקצה החמות, לכאורה עם הספקים שחוצים את גבולות ה-230 כ"ס.

בהחלט נשב על קוצים ונכסוס ציפורניים בדריכות למערכה הראשונה בין הצד היפני של לקסוס ואינפינטי לגרמניות של ב.מ.וו ואודי. רק חבל שנאלץ להמתין כמעט שלוש שנים, שכן השקתו לא תתרחש לפני 2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully