וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולשים בנתיב המהיר

20.2.2011 / 8:37

עשרות פניות גולשים הציפו את תיבת המכתבים שלנו בעקבות הבקשה לשמיעת דעתכם על הנתיב המהיר. להלן התגובות הנבחרות

הנתיב המהיר בכניסה לתל אביב. קובי ליאני
צוואר הבקבוק הועבר אל הנתיבים החינמיים/קובי ליאני

אלון שני: מס חדש בישראל

מכיוון והנתיב המהיר בא על חשבון נתיב רגיל שמאט את הנסיעה בנתיבים הרגילים, הרי שנוסף מס חדש במדינת ישראל. יש רעיון מהפכני שבמשך השנים הוציאו מיליונים רבים בלבדוק אותו - רכבת תחתית. אם את כל האנרגיה והכספים שהוציאו עד היום בלבדוק למה לא להקים אותה היו משקיעים בלבנות אותה מצבנו היה הרבה יותר טוב. אבל זה חומר למחשבה לכל הנהגים שנוסעים בנתיב הרגיל בדרך לתל אביב הרי יש להם הרבה זמן לחשוב על כך...

מיכאל: אין כניסה מכביש 4

הנתיב המהיר המעצבן: בעיקרון אני בעד פיתוח תשתיות בארץ (כבישים, רכבות וכו') אבל הפרויקט הזה רק מעצבן אותי, תכנון גרוע וחוצפה שלקחו נתיב הבנוי בכסף ציבורי (בין מחלף קיבוץ גלוית ולה גרדיה) והעבירו אותו לידיים פרטיות "גניבת הנתיב החינמי". משום כך זמן הנסיעה שלי התארך ב-10-15 דקות (אני יוצא כל בוקר אחרי 10 בכוונה לא להיתקע בפקקים) ויחד עם זאת בגלל התכנון הגרוע אין לי אפשרות להשתמש בנתיב המהיר כי אין כניסה לנוסעים בכביש 4.

ליאור: העשירים דוהרים, העניים מחכים בתור

הנתיב המהיר הוא הדבר הכי טיפשי במדינת חלם כמו שלנו, מדינה שבה למי שיש כסף ייסע במהירות ואילו לשאר שימשיכו לחכות, כמו כל נושא בחיים שלנו, העשירים נוסעים ודוהרים ואילו הבינוניים והחלשים מחכים בתור. כנוסעת מתמדת בנתיבי איילון זאת קטסטרופה, נתיבי איילון בסופו של דבר מצטמצמים ל-2 נתיבים בלבד, 2 נתיבים - הכביש הכי פקוק במדינת ישראל. הפקקים במיוחד בשעות 7:30 -8:00 נוראיים...

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טוביה רביב: מחר יצוצו עוד נתיבי אגרה

הרעיון נלקח כנראה מהעיירה חלם. לקחו נתיב תחבורה אחד וצמצמו אותו, על חשבונו (או חשבוננו) ועכשיו לוקחים כסף עבור נתיב שנגנב. פשוט מכוניות שמשלמות עוקפות את המכוניות בכביש כמו שעושים האופנוענים כשהם נוסעים בשוליים, לבסוף כולם נפגשים ועומדים ביחד. אם בכביש 1 היו עוד שני נתיבים, לא צריך היה בבלוף הזה הנקרא "מסלול מהיר". והרי יותר קל להכניס יד ארוכה לכיסיי הנהגים. מחר יצוצו נתיבים כאלה בכול מקום, כי אין סוף לחוצפה של הציניקנים בירושלים.

גלעד: האם יקום הגיבור שילך לבג"צ?

גנבת הנתיב הימיני באילון של הציבור: אין גבול לחוצפה של "ממשלת ישראל". "מדינת החוק". איך מאשרים לקחת נתיב ששייך לציבור ולספח אותו! מי יהיה הגאון עם האומץ לקום לבג"ץ? ולשים סוף לחוסר הצדק!!!

דדי: שלטי הכוונת התנועה משקרים - פיתיון לנהגים

הכל אחלה אבל יש בעיה קשה אחת. השלטים בכניסה לנתיב משקרים לא פעם ולא פעמים. כך, קרה לי כבר 3 פעמים שבשלט נכתב שיש עומס מגנות, נכנסתי לנתיב ובפועל - הכביש הרגיל היה ריק לחלוטין. ממש עד קיבוץ גלויות - הכל זרם לגמרי. וקרה גם ההיפך. השלטים אמרו שהתנועה זורמת, לכן נסעתי בכביש הרגיל ואופס... עומס אדיר מלפני גנות. לדעתי הם עושים זאת בכוונה כדי שלא נאמין לשלטים ותמיד ניכנס לנתיב המהיר. אני שוקל תביעה ייצוגית בעניין.

נועם: לא שכחתם את הרכבת?

בסה"כ הרעיון של חניון חנה וסע הוא רעיון נהדר אבל איך אפשר "לשכוח" תחנת רכבת בחניון כזה כשמסילת הרכבת עוברת 3 מטר ממנו?! ועוד לא הזכרנו את הביזיון של "העלמת" הנתיב מכביש 1 שמשום מה סופח לנתיב המהיר, דבר שיוצר פקקים בכביש אפילו בשעה 10 וחצי בבוקר!

שמעון מזל טוב: האיילון עכשיו בלתי נסבל

אני נוסע מידיי בוקר בכביש איילון ממחלף החירייה עד לאוניברסיטה בשעה 6:20 בבוקר ונוצר פקק עד מחלף קיבוץ גלויות. עד 500 מטר לפני מחלף קיבוץ גלויות יש רק 2 נתיביים באיילון וזו בושה למי שתכנן את זה על חשבון הנתיב בתשלום. יש לפתוח את הנתיב השלישי לכל כלי הרכב לפני המחלף של קיבוץ גלויות ללא תשלום ובדחיפות. עד לפני חודש היה האיילון בשעה 6:30 היה זורם בצורה סבירה עכשיו זה בלתי נסבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully