וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-NHTSA מחמיר עם פולקסווגן

15.2.2011 / 13:27

ארגון הבטיחות האמריקני מהדק את חקירותיו בנוגע לכשלים במשאבות הדלק במכוניות פולקסווגן ואודי עם מנועי דיזל. 100 אלף מכוניות בבדיקה

הגופים הפדראליים בארה"ב החליטו לנקוט בצעדים חריפים במסגרת בדיקות הנערכות למכוניות פולקסווגן ואודי המונעות עם יחידות דיזל, בהן התגלו כשלים חוזרים במערכת משאבת הדלק. ה-NHTSA, ארגון הבטיחות האמריקני, פתח בחקירה נרחבת ואינטינסיבית לאחר שהתגלו ממצאים חדשים ב-160 תלונות שהתקבלו לאחרונה.

היקף החקירה מתמקד בשלב זה בכ-100 אלף כלי רכב חדשים. הדגמים שנמצאים תחת ביקורת קפדנית של הגופים האחראיים הם פולקסווגן גולף משנת ייצור 2010, המשפחתית ג'טה משנתונים 2009-2010 וכן מספר מצומצם (יחסית) של דגמי אודי A3 משנת 2010. כל המכוניות מצויידות במנועי TDI.

לדברי ה-NHTSA, אחוז גבוה מהמתלוננים דיווח על תקלה שגורמת לרכב לכבות בזמן נסיעה - רובם בתחומי הכביש המהיר, כאשר לאחר מכן לא התאפשר להם להניע מחדש. עד כה דווח בארה"ב על תאונה אחת שאירעה בעקבות הכשלים במשאבת הדלק, אך ללא תוצאות קשות עבור היושבים או הסביבה.

תגובת פולקסווגן לאירוע עודנה כי מקור התקלה נובע משימוש בסולר מזוהם או בהחדרת בנזין למיכל, וכי מערכת ה-TDI חפה מבעיות מכאניות. "אפילו כמות קטנה של בנזין שחודרת למערכת הסולר עלולה לפגום בתקינותה", כך בהודעה שמסר הקונצרן הגרמני ל'דטרויט ניוז'.

במאי האחרון דיווחה חברת פולקסווגן ארה"ב בפומבי על התלונות שהצטברו אצלה בהקשרן של התקלות במשאבות הדלק. הנחיותיה היו כי מרכזי השירות צריכים להתייחס בכובד ראש לכל תלונה ולו הקטנה ביותר הנוגעת לבעיות הנעה או כיבוי במנועי הדיזל. לפי שעה, החברה לא תפיץ קריאת תיקון היות וה-NHTSA בעיצומה של החקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully