וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי: הוזלות מחירים וטיול באלפים

16.2.2011 / 8:56

חברת ליגל יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל מודיעה על הוזלות מחירי האופנועים ועל יציאה לטיול בן שבוע ימים באלפים

מותג אופנועי היוקרה האיטלקי דוקאטי, יהיה נגיש יותר לציבור הרוכבים? חברת ליגל, היבואנית לישראל, מפרסמת מחירון חדש ובו הוזלות משמעותיות למרבית האופנועים שמגיעים לישראל. לדברי היבואן, הורדות המחירים התאפשרו בזכות שער היורו הנמוך ותמיכה חזקה יותר של היצרנית עבור השוק המקומי.

להלן שינויי המחיר: מחירו של המונסטר 696 עומד כרגע על 78,000 שקלים לעומת 85,000 שקלים בעבר, הסטריטפייטר יעלה כעת 143,000 שקל לעומת (153,000 שקל), מחירו ההתחלתי של המולטיסטראדה יעמוד על 138,000 שקל במקום 149,000 שקל בעבר (153,000 שקל עם ABS לעומת 159,000 שקל), דגם ה-848 EVO Dark יעלה 114,000 במקום 129,000 שקל, ה-1198 האקזוטי המצויד ב- DTC (בקרת אחיזה) וב-DQS (העברת הילוכים ללא צורך בשימוש במצמד) מתומחר כעת ב- 159,000 שקל במקום 179,000 שקל.

מנכ"ל ליגל, אלי ברדה: "אנו יוצאים עכשיו עם מחירון חדש, המכיל שורה של הורדות מחיר לטובת הרוכב הישראלי כחלק ממהלך שיווק ארוך טווח אותו אנו מבצעים בשנתיים האחרונות הכולל שירות בסטנדרטים גבוהים, אחריות של שלוש שנים על כל הדגמים ללא הגבלת ק"מ, הרחבת ליין הדגמים ועוד. מטרתנו היא להביא את בשורת דוקאטי לרוכב הישראלי, ואנו שמחים שהיצרן הבין את הצרכים המיוחדים של השוק הישראלי ומזהה בנו שותף רציני ונרתם למאמץ. המחירון החדש, ביחד עם אחריות לשלוש שנים הקיימת רק בדוקאטי, נותנים את החבילה האטרקטיבית והשווה ביותר עבור הלקוח המעוניין ברכישת אופנוע, אל מול המתחרים היפניים והאירופאיים האחרים כאחד. אנו מאמינים כי המחירים החדשים יאפשרו לנו להמשיך ולצמוח זו השנה רביעית ברציפות".

שבוע ימים של שכרון גבהים

בנוסף להורדת המחירים, יבואנית דוקאטי מזמינה גם את חברי מועדון דוקאטי (נולד בתחילת שנת 2009. כולל כ-150 חברים) לחצות את הרי האלפים במסע של יותר מ-2,000 ק"מ בשבעה ימי רכיבה במסלולים היפים בעולם על גבי אופנועי דוקאטי שכורים ובשלוש מדינות. המחיר מסובסד לחברי מועדון דוקאטי ועומד על 3,840 יורו וכולל לינה במלונות בוטיק וארוחות בוקר. בעלי אופנועים אחרים יכולים להצטרף למסע בעלות מסובסדת של 4,200 יורו.

מחיר המסע כולל הסעה מהשדה במילאנו לנקודת איסוף האופנועים וחזרה, אופנוע מושכר מאחד מדגמי דוקאטי לכל ימי הטיול, לינה בבתי מלון יוקרתיים ברמת 4 כוכבים ומעלה וארוחות בוקר. לנוחיות הרוכבים למסע יצטרף רכב לווי אשר נושא את הציוד, מדריך טיולים מקומי רכוב המוביל את הטיול וטיסות.

המסע יתחיל בעיירה האיטלקית - לוקה, הנמצאת בין מילאנו לבולוניה, משם המשתתפים יקיפו ברכיבה את הרי האלפים דרך שוויץ על גבול צרפת ויסיימו את שבעת ימי הרכיבה שוב באטליה. המשתתפים במסע יטעמו ויחוו חלק מההיסטוריה המפוארת של המותג כשיסיירו במפעל ובמוזאון של דוקאטי הנמצא בבולוניה. את המסע הרכוב והמודרך מבצע המועדון בעזרת "דוקאטי טור" חברה המשכירה ומובילה טיולי אופנועים על אופנועי דוקאטי (כל משפחות הכלים).

לפרטים נוספים - ליגל בטל': 03-5189991

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully