וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבמבו של רינספיד צומחת

ירון אדרי

16.2.2011 / 10:36

הסדנה היצירתית משווייץ חושפת פרטים ותמונות על מכונית הקונספט שיוצרה מסיבי במבוק. המנוע החשמלי כמובן כבר בפנים

סדנת הרכב רינספיד הייתה מהראשונות לשחרר מידע אודות תוכניותיה לתערוכת ז'נבה. וכמיטב המסורת היא לא איכזבה וגם הפעם הציגה מכונית קונספט מוזרה, עשוייה מבמבוק. כעת, כשבועיים לפני החשיפה הרשמית מגלה לנו רינספיד עוד פרטים על הבמבו, זה שמה, כולל תמונות שלה עם מראה מעט יותר חי וצבעוני.

מה שידענו עד כה על הבמבו הוא כי מנוע חשמלי קטן יניע את ארבעת הנוסעים לפגישה עם בריז'ט ברדו על חופי סן-טרופה. כך נכתב בהודעה הרשמית. כעת אנו מקבלי תמונה מעט יותר ברורה ובה פרטים על איך תעזור לנו המכונית להעביר את הזמן על החוף עם או בלי סמל המין. דיפוני הפנים עשויי סיבי הבמבוק ניתנים להסרה, וניתן להשתמש בהם כמזרנים בעוד שהגג החסין למים ישמש כמחסה. גם את המושבים מאחור ניתן להסיר כדי לשבת בעמדה ואם אתה מחפשים אותם בתמונה, זה רק כי טרם ניפחו אותם.

תא הנוסעים המינימלי עוצב ברוח צעירה בהמשך ישיר לעיצוב החיצוני. את החיבור לעולם יעשו טאבלטים של HTC להם הוכן מקום ייעודי בדשבורד, מהם גם ניתן יהיה לשלוט במה שיוצג על המסך הקבוע בגריל. המושבים נצבעו אף הם בצבעי המרכב ועליהם צוירו דמויות כדי לשים וי על סעיף ה"מגניבות". ניתן אגב לבחור בין שני צבעים - סלמון ולובסטר. בתיאבון.

לפי רינספיד, גם בחוף הים, ממש בתוך החול, תהיה עמדת טעינה עימה ניתן יהיה למלא באנרגיה את הסוללות. למנוע החשמלי 72 כ"ס ו-14.3 קג"מ והוא מאיץ את הטון וקצת (כבד לבמבוק לא?) בקצב סביר עד למהירות מרבית של 120 קמ"ש. עד לפעם הבאה בים, תוכל הבמבו לנסוע מרחק של 105 ק"מ לפני שתצטרך שוב להתחבר לרשת החשמל.

על פי הבוס של הסדנה פרנק רינדרנכט, לא מדובר בעוד מכונית קונספט שאחרי התערוכה תצבור אבק במחסנים. "יש שיחות עם מספר יצרניות על ייצור שלה", הוא אומר עם יותר מרמז עבה שיפסיקו כבר לצחוק על היצירות שלו. עכשיו רק צריך לבדוק אם יש קהל פוטנציאלי לבמבו הזאת, כאלה שפוחדים לרדת עם מכונית נורמלית לחוף ולא פוחדים שיראו אותם נוהגים באחת כזו.

רינספיד במבו. אתר יצרן
רינספיד במבו/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully