וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אז מחדשת ומתחדשת בישראל

ירון אדרי

16.2.2011 / 14:13

חברת מאיר יבואנית הונדה לישראל משיקה את הגרסה ההיברידית לסופרמיני שהתחדשה לאחרונה, וצופה לה עלייה בקצב המכירות

חברת מאיר יבואנית הונדה, מנצלת את השקתה בישראל של הגרסה ההיברידית לסופרמיני ג'אז ואת מתיחת הפנים שעבר לאחרונה הדגם, כדי למצב מחדש את מכירותיו בישראל. הסופרמיני בדורה השני התקשתה מול מתחרותיה בסגמנט, בעיקר בשל תג מחיר גבוה. כעת תשווק אותה מאיר במחיר של החל מ-99 אלף שקלים ולדבריה, "הונדה חוזרת בגדול לסגמנט הסופר מיני בישראל".

החל מהיום (רביעי) תעמיד הונדה היצע של שלוש גרסאות לג'אז המחודשת. ברמת הבסיס ובמחיר של החל מ-99 אלף שקלים כאמור תוצע המכונית עם מנוע בנפח 1.2 ל' לו הספק של 90 כ"ס ו-11.7 קג"מ אליו משודכת תיבת חמישה הילוכים ידנית. צריכת הדלק המוצהרת בגרסה זו היא 19.6 ק"מ לליטר.

בקצה השני של המחירון, החל מ-120,900 שקלים, תעמוד גרסת ה-1.4 ל' שתקבל בחזרה את תיבת ההילוכים הרציפה (CVT), אחרי שהונדה ויתרה עליה במעבר בין הדורות. יחידת הכוח מפיקה 100 כ"ס ו-13.1 קג"מ וצריכת הדלק שלה עומדת על 18.5 ק"מ לליטר. גרסה זו תוצע גם בשילוב עם תיבה ידנית.

כאמור, הג'אז תגיע אלינו גם בגרסה היברידית אשר נבנחנת על ידנו ממש בזמן כתיבת שורות אלה ורשמים אודותיה תקבלו בקרוב. בעזרת תקנות המיסוי הירוק, הצליחו במאיר להדביק לה תג מחיר שיחל ב-116,900 שקלים. תיבת ה-CVT תהיה האופציה היחידה בגרסה זו לה מנוע בנזין בנפח 1.3 ל' אליו משודכת יחידת עזר חשמלית שיחדיו מפיקים 98 כ"ס ו-17 קג"מ. צריכת הדלק הממוצעת היא 22.7 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 עומדת על 104 גק"מ.

"המגוון והמחיר פותחים בפנינו הזדמנות גדולה אותה בכוונתנו לנצל", כך לדברי עוזי גונן מנהל השיווק בחטיבת המכוניות של היבואנית. "אנו מעריכים כי במידה ונקבל מהיצרן את כל הכמות שהזמנו נמכור כ-2,000 מכוניות עוד השנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully