וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסבר פניך לתייר, במהירות

ירון אדרי

17.2.2011 / 15:52

משטרת התנועה מחמירה עם תיירים הנתפסים נוהגים במהירות מופרזת וזוכים לשיפוט מהיר ובעקבותיו שלילה וקנסות בגובה אלפי שקלים

אגף התנועה במשטרת ישראל מציג גישה נוקשה ביחסו לתיירים, לפחות בכל הקשור לאי ציותם את החוק. בפעילות אכיפה שערכה אמש (רביעי) משטרת התנועה אילת על כביש הערבה (כביש 90), נעצרו שני אזרחים צרפתיים לאחר שנתפסו נוהגים במהירות גבוהה בעשרות אחוזים מזו המותרת בקטע הכביש. הם הועברו לשיפוט מהיר שם הרגישו את נחת זרועו של החוק.

בשני המקרים היה כיוון נסיעתם של התיירים דרומה, לעיר אילת, כאשר המדידה נעשתה באמצעות מכשיר הדבורה (B-3). התייר הראשון נתפס בשעת צהריים בעת שנהג במהירות של 170 קמ"ש במקום 90 הקמ"ש המותרים. לשאלת השוטר לפשר העניין ענה בעברית קטועה כי "הכל פה מדבר, אבל אני עכשיו לאט". גם בית המשפט עשה הכל מהר והשאיר אותו עם "מדבר" בארנק לאחר שגזר עליו קנס כספי בגובה 3,000 שקלים. כמו כן, הוא נפסל מלנהוג בישראל למשך 11 חודשים.

מעט מאוחר יותר בשעות הערב נתפס התייר הצרפתי הנוסף כשהפעם גילתה הדבורה כי מהירותו 194 קמ"ש, יותר מכפול מהמותר. זה הסביר לשוטר כי "המהירות קצת מופרזת, מצטער האוטו הזה חזק". ביד חזקה וזרוע חוק נטויה נגזר דינו ל-3,500 שקלים קנס כספי ובשבעת החודשים הקרובים הוא ילמד על ההבדלים בין התחבורה הציבורית במדינת המקור לזו שבישראל.

"אלפי נופשים עושים דרכם מדי שבוע אל העיר אילת ואנו נמצאים לאורך הציר בכדי לשמור על חייהם, בין השאר על ידי הורדת אותם נהגים מסוכנים מהכביש הנוהגים במהירויות מופרזות והם בגדר פצצות מתקתקות", כך מוסר רפ"ק מתי סופר מפקד משטרת התנועה הארצית אילת. אותו ואת שוטריו התיירים בטוח לא ישכחו לאורך הרבה זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully