וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i40 בתמונות

18.2.2011 / 11:01

המשפחתית הגדולה של יונדאי עוברת מאיורים לתמונות שבועיים לבכורה הרשמית בתערוכת ז'נבה. הצצה אחרונה לפני הדבר האמיתי

לאחר שיונדאי פרסמה תמונה לתא הנוסעים של המשפחתית יונדאי i40, מצורפות לפאזל שתי החתיכות האחרונות שבלעדיהן אולצנו עד לא מכבר להסתפק באיורים ותיאורים אודותיה. כעת, קצת לפני תערוכת ז'נבה, כר ההזנקה של המכונית, בוחרת חטיבת העיצוב הגרמנית של המותג הדרום-קוריאני להפיצן כדי לתת לנו טעימה אחרונה. אולם את הפרטים המלאים כגון ממדים וכדומה, מסרבים להפיץ בינתיים. שומרים אותנו במתח. עוד נזכיר כי ראשונה להיחשף פומבית היא גרסת הסטיישן, כאשר הסדאן תגיע בשלב מאוחר יותר.

את העיבוד מציורים למציאות מבצעת יונדאי i40 ללא כל שינויים בתצורה הסטיישנית עימה היא תצא לאור. ברוח ה'פיסול הזורם' הניכר על סדרות ה-ix (פנאי) וימשיך להתעצם דרך מכוניות כמו הוולוסטר קופה הספורטיבית ועוד שורה של דגמים אקולוגיים, ה-i40 מדגישה את קווי הדמיון שעוטפים אותה בהופעה מושכת וחזקה. בולטים בחזותה של הדרום-קוריאנית הם השבכה הקדמית התוקפנית, ובתי-התאורה המשוכים למותניים בדופן תא המטען.

בתא הנוסעים מבטיחים ביונדאי לשבץ מערכות פירמיום לא שגרתיות שהיו חלק אינטגרלי בקרב מכוניות מפוארות. בין ההתקנים המודרניים שייכנסו לשירות נמצאים מושבים חשמליים לנהג ולנוסע (כולל חימום), גלגל הגה מחומם ובקרה אוטומטית להפשרת אדים המזהה עיבוי על ידי חיישן הצטברות עבור זגוגיות הרכב. זאת ועוד, יונדאי תצייד את ה-i40 במערכת שמע משודרגת, בקרת שיוט כסטנדרט וכניסות מרובות למכשור אלקטרוני.

בזמן הבכורה בשוויץ ישודך ל-i40 מנוע אחד בלבד: 1.7 ל' טורבו-דיזל. הספקו בגרסה העממית יעמוד על 115 כ"ס, ואילו עבור מהדורות מרכזיות מוזנקת התפוקה ל-140 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות או אוטומטיות עם שישה יחסי העברה ופליטת ה-CO2 תעמוד על ממוצע של כ-125 גק"מ. לא ידועה תצרוכת הסולר. בשלבים מאוחרים תאמץ יונדאי מנועי 2.0 ל' בנזין מוגדשים שמחלצים בין 170 ל-200 כ"ס עם תיבות זהות. בכורתה הרשמית של יונדאי i40 מתוכננת ל-1 במרץ במסגרת התערוכה השוויצית, בשעות הצהריים המאוחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully