וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי A3 מתארכת ומתחזקת

21.2.2011 / 11:12

יצרנית היוקרה תחשוף בז'נבה קונספט לסדאן ספורטיבית על בסיס הקומפקטית A3. תושק בשילוב עם מנוע שמפיק 410 כ"ס

אודי ממשיכה לעצב את שורותיה לקראת הרבעון השני של השנה. החברה הגרמנית תחשוף בתערוכת הרכב בז'נבה גרסת סדאן עמוסה בכוחות-סוס לקומפקטית אודי A3. מכונית זו, כך לדברי אודי, נוצרה ברוחה של אודי 80 וגרסאות הקוואטרו האלופות משנות ה-80. האם זו האמתלה עבורה להתקין על הפרונט 410 כ"ס?

באודי מספרים על קונספט שמתבשל לאיטו, אולם סביר שגרסת הייצור לא תאחר להופיע בקיץ הקרוב. הדגם שיוצג בז'נבה יחנוך עבורה שני פרטים חשובים המלמדים על כיוון היצרנית: פלטפורמת אודי החדשה (MQB) והן את ממדיו הרשמיים כולל התאמות ליחידות הינע אקולוגיות ומערכות הנעה כפולות חדישות. על פי פרסומי אודי, אורכו של הקונספט מקצה לקצה כ-4.5 מ' ורוחבו דומה לג'טה סדאן, אולם קצר במעט מהאחות הבכירה אודי A4. מרכבים נוספים אף הם עומדים על הפרק כגון סטיישן לשווקים האירופים.

בשלב החשיפה תשיק אודי את הקונספט עם מנוע בנזין חמישה צילינדרים בנפח 2.5 ל', הנשלף ישירות מדגם הקוואטרו קונספט מתערוכת פריס האחרונה. היחידה שולחת לכל הגלגלים כ-410 כ"ס דרך תיבה ידנית לה שישה הילוכים. אולם, היות והקוואטרו טרם הושקה במסגרת היצרנית אפשר להמר שאותו מנוע יסלול את הדרך לגרסת ה-RS3 קיצונית יותר מזו של היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully