וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו: הבטחה למהפכת שירות

22.2.2011 / 11:17

אחרי שנת מכירות מאכזבת, יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל חושפת תוכנית עבודה ארוכת טווח שבמרכזה שיפור השירות ללקוח

חברת יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל נערכת מחדש לשנת 2011. לאחר שגד זאבי, בעלי החברה ויו"ר הדירקטוריון השיב מחדש לבעלותו המלאה את החברה, סדרה ארוכה של שינויים ארגוניים יוצאת לדרך. בין השינויים, העברת המרכז מהרצליה לפי גלילות עם מתחם בונדד ל-1,700 מכוניות וכן יוקם מרכז שירות חדש בלוד.

בנוסף, ביפנאוטו מעוניינים למתג מחדש את השם סובארו בשוק המקומי תחת הסיסמה - "סובארו. בסוף הכל נמדד בביצועים". החברה תשיק גם אתר אינטרנט חדש שיציע ללקוחות מידע מקיף על כל שירותיה ופריסת הדגמים המוצעים לרבות תמונות ומפרטים טכניים. יפנאוטו תשיק גם מסע חדש שיקרא "סובארו דרייב" בשיתוף עם היצרן. מסע אתגרי זה יצא אל נמיביה שבאפריקה וימשך כעשרה ימים, כשהלקוחות ינהגו בסובארו פורסטר בלבד.

מבחינת כלי הרכב, הדור השלישי של הפורסטר (מהווה שליש מכלל כלי הרכב המיוצרים על ידי סובארו) יגיע לישראל עם מנוע 2.0 חדש שמשפר את צריכת הדלק, פליטת המזהמים (רמה 7 עם 173 גק"מ). נתוני התפוקה שלו עומדים על 150 כ"ס ו- 20.2 קג"מ. מחירה של גרסת ה- SX‏ המאובזרת יעמוד על 200 אלף שקל. כמו כן, תוצענה גרסאות זולות יותר כולל כזו עם תיבה ידנית והילוך כוח ב- 175 אלף שקל.

גם ה-STI‏ חוזרת לשוק המקומי בדגם חדש ל-2011 שזכה לתשומת לב לנושא ההנאה מהנהיגה עם כיול מחדש למתלים. כמו כן, בלחץ הקהל, גם תצורת הסדאן חוזרת לגרסה זו. הנתונים מדברים על הספק של 300 כ"ס וזינוק מעמידה ל- 100 קמ"ש תוך 5.2 שניות.

את שנת 2010 סיימה יפנאוטו עם 4,699 מסירות לסובארו, ירידה של 16 אחוזים ביחס לשנת 2009 והחדה ביותר מבין כלל המותגים הנמכרים בישראל (נתונים: איגוד יבואני הרכב). זאת בהמשך למספר ארועים חריגים שארעו בסניף החברה בתל אביב וחילוקי דעות בין הבעלים שהובילו לבסוף את גד זאבי לרכוש מחדש את יתר מניותיה.

"היום, עם הנהלה חדשה, אחרי שהשבתי את הבעלות במאה אחוזים אלי, החברה חוזרת לצעוד עם הפנים קדימה. המטרה היא לעשות מהפכה ולהיות החברה המובילה בשירות ללקוח. נקים מרכז לוגיסטי חדש, נשפר את השירות במוסכים והתמיכה בלקוחות", כך לדברי זאבי. לדבריו מוסיף אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו שנכנס לתפקידו לפני מספר חודשים: "היום אנחנו מדברים על עידן חדש ביפנאוטו. רכישת הבעלות המלאה על ידי מר זאבי מאפשרת לנו להחזיר את סובארו למקום הראוי בשוק הישראלי".

מבחינת חידושים הצפויים בעתיד, סובארו תחשוף בתערוכת ז'נבה מכונית קונספט שתרמוז על האימפרזה החדשה וזו תגיע לייצור ברבעון השלישי של השנה. מכונית זו תקבל מנוע חדש וידידותי יותר לסביבה ותיבת ההילוכים צפויה להיות מהסוג הרציף. סובארו מיהרה להציג מחליפה זאת לאחר שהאימפרזה הנוכחית (B3 בישראל) התקשתה ליישר קו מול המתחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully