וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: רנו קליאו קרוסאובר

22.2.2011 / 11:54

רנו קליאו תצטייד במערכת הנעה כפולה במסגרת השקת הדור הבא ב-2012 .שטח אמיתי או עוד פריט אופנתי?

ימים אחדים אחרי שחשפה רנו את הקונספט קאפטור, התאום לניסאן ג'וק היפני, מדווחים כלי התקשורת באירופה כי סדרת הקליאו הוותיקה עוברת להשקיף על הכביש מלמעלה, לפחות במספר סנטימטרים בודדים. תחנת הרדיו הכלכלית BFM המשדרת מצרפת, דיווחה כי הסופרמיני תחומש במערכת הנעה כפולה ותתחרה בכלי-רכב כפיאט פנדה קרוס ודומיה, להם יכולת שטח חלקית שעיקרה חציית שבילים ושלוליות.

כל הרמיזות מצביעות על כך שהדגם יושק יחד עם הקליאו החדשה ב-2012. יתכן שהקומפקטית הקטנה תוצג כקונספט בתערוכת ז'נבה הקרובה ובגרסה קרובה לייצור בתערוכת פרנקפורט בעוד כחצי שנה מצויידת במרכבים המסורתיים - האצ'בק, סטיישן ושלוש דלתות עבור הספורטיביות שבחלקה. גרסת השטח של הקליאו תשאב השראתה מקו העיצוב החדש בחברה ע"ע הקונספט דזיר וקאפטור.

הקליאו הנוכחית, דור שלישי, מיוצרת מאז שנת 2005. היקף השינויים בה לא היה משמעותי עד היום, וכלל בעיקר מתיחות פנים מקשטות, הרחבה מינורית של מתחם חלל הנוסעים ותוספות לשוחרי הנהיגה הספורטיבית עם השקתה של ה-GT (שאינה נמכרת בישראל) המוצבת תחת הקליאו ספורט והשבת השם גורדיני לחיים. כמו מרבית דגמיה, הקליאו 2012 תיוצר בטורקיה ובצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully