וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

AC קוברה שבה להכיש את הכביש

23.2.2011 / 7:21

המותג המפואר AC קארס שמציין השנה 110 שנים להיווסדו, חוזר להשיק בתערוכת ז'נבה את הקלאסית החדשה. חגיגה לאספנים

מותגים בריטים קטנים ממעטים להופיע בתערוכות רכב בינלאומיות שאינן מתקיימות בחצר המלוכה. אבל AC קארס לא מוותרת. החברה היוקרתית בוחרת לטוס לתערוכת ז'נבה בשוויץ למרות הכול ועל אף שהיא למדה להבחין שהקהל מעבר לגבולות האי בררני הרבה יותר.

אולם בשנתיים האחרונות, חלו מעט שינויים. ל-AC בכל זאת יש סיבות בעטיין היא חוזרת לאירועים בעלי חשיבות: מתקניה המרכזיים הועתקו לגרמניה בשנת 2009, וכן כי השנה היא חוגגת 110 שנים להולדתו של המותג.

צדדים בהתנהלותה אפשר ללקט מדבריו של המנכ"ל אלן לובינסקי (אין קשר ככל הנראה) שמפרסם בקצרה מה עבר על AC אשתקד: "בכוונה שמרנו על פרופיל נמוך מאוד בתקופה האחרונה, וביקשנו מתומכיה שלAC קארס והמשווקים להיות דרוכים לקראת השקה מחודשת בשנת 2011. הפחנו במותג חיים חדשים".

AC קארס אינה מפרסמת את הפרטים על דגמיה החדשים שיגיעו לתערוכה מלבד ה-AC קוברה רודסטר המקורית, לה שוכנת מלפנים מפלצת בדמותה של חטיבת כוח אמריקנית בנפח 6.8 ל' (V8) המפיקה כ-830 כ"ס ו-94.1 קג"מ. זו מאיצה בה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות כשמהירותה המרבית עומדת על יותר מ-210 מיילים לשעה, שהם כ-339 קמ"ש. עוצרת נשימה לא?

עוד מסתמן כי החברה תחשוף דגם מלוטש ומשודרג ל-AC הקלאסית הבסיסית. מנוע הקורבט שלה (430 כ"ס) עבר תחת ידם של המתקינים ממפעל ההרכבה בדרדזדן גרמניה, כך שהן הביצועים עולים על הדגם הקודם והן איכות ההרכבה, אם לשפוט על פי המצב כיום. תג המחיר ל-AC עומד על 110 אלף יורו, שהם כ-500 אלף שקלים לפני מסים. עוד קלאסיקה בדרך לכבישים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully