וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת ז'נבה: פולקסווגן גולף קבריולה חוזרת

23.2.2011 / 15:16

פולקסווגן מחזירה את גולף קבריולה לחיים אחרי עשר שנות היעדרות. בכורה במהלך תערוכת ז'נבה, תחילת שיווק מיד לאחר מכן

על כך שפולקסווגן תחייה את גולף קבריולה דיווחנו בתחילת השנה והנה, קצת לפני התפאורה החגיגית של תערוכת ז'נבה נופלת ההחלטה להשיקה רשמית ברבעון השני של השנה. אז הכתובת הייתה על התקרה? ייתכן. עשר שנים לקח לפולקסווגן לנתח אם החזרתה לחזקתה של הגולף הינה חובה מותגית, וזה קורה בעיקר בשל העובדה כי האיוס אינה קולעת למכנה המשותף של שוחרי הקיץ. האם הגולף קבריולה העממית תחזיר עטרה ליושנה?

הקבריולה מבוססת על תרשימיה של ה-GTI כולל מבנה הקופה האגרסיבי, האבזור הפנימי והחישוקים הגדולים. ממדיה זהים לכל גולף מוצעת והיא קטנה מהאיוס בהיקף המותניים ויתר הקצוות, אולם חולקת עימה את בסיס הגלגלים הנמתח על 2.57 מ'. מנגנון התקרה לעומת זאת וביחס לאיוס, מהיר יותר תודות למערכת אלקטרונית חדישה, בזכותה גג הבד הרך של הגולף מאופסן בתאו בפרק זמן שאינו עולה על 9.5 שניות ובמהירות של 30 קמ"ש לכל היותר. תא המטען אגב שומר על נפח סביר - 250 ל', שעה שהרוח מבדרת את הגבות.

בגזרת המנועים לא תהיינה מהפכות גדולות שטרם פגשנו בעבר. פולקסווגן תמשיך להשתמש בסוללת המנועים הסדרתית החל מ-1.2 ל' TSI עם 105 כ"ס. ובהמשך תוצבנה יחידות חזקות יותר עם 122 כ"ס, 140 כ"ס (טורבו-דיזל) ומנוע ה-2.0 ל' טורבו של הגולף GTI המפיק 210 כ"ס. השידוך יהיה לתיבות ידניות שישה הילוכים או רובוטיות DSG כפולות מצמד עם שבעה יחסי העברה.

הקבריולה היא הסנונית הראשונה לקאמבקים ושיחזורים מגוונים המתחוללים בפולקסווגן בשנה האחרונה. אחרי החייאת השירוקו הספורטיבית, השקת חיפושית 2012 אמורה להיעשות בעתיד הקרוב, כאשר גם זו תושק במרכב קבריולה מסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully