וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו: הספורטיבית מתקרבת

27.2.2011 / 11:46

שנייה לפני שנפתחת התערוכה בשוויץ חושפת סובארו תמונה אחרונה למכונית הקופה הנעה אחורית המשותפת לטויוטה

על הרומן בין סובארו לטויוטה דיווחנו בשנה האחרונה בכמה וכמה מועדים. אולם כעת, מגיעות כל החשיפות וכל פרסומי הריגול לשיאם, ממש שעות לפני שנפתחת תערוכת הרכב בז'נבה. סובארו כך זה נראה מזנקת ראשונה לפרסם תמונה רשמית (מאויירת, אך אמיתית בחלקה) של ליבת הבוקסר החדשה שתחמש את מכונית הספורט המהפכנית שלה - 'Boxer Sports Car Architecture’, בעוד טויוטה וה-FT86 טרם הגישו בדל של מידע אודות המכונית שלהם.

לסובארו תהיה זו חשיפה מורכבת מכמה היבטים, שכן האימפרזה החדשה (עדיין כקונספט) תהיה גם היא נוכחת בארוע וייתכן שמשם נוכל ללקט מידע טרי על גרסאות העתיד של הטורבו המיתולוגיות. על כל פנים, הבוקסר הספורטיבית של סובארו תציג במעמד הבכורה הן את האוריינטציה העיצובית אליה שואפת סובארו והן את התמדתה לספק מכוניות מהנות לנהיגה כפי שעשתה במשך שנים ארוכות. אלא שעם הנעה אחורית, זו כמעט מסתמנת כהצהרה מלחמתית על גרמניה.

הפרטים החדשים אודותיה מלמדים כי אורכה הוא 4.52 מ' ורוחבה כ-1.82 מ' - מעט יותר גדולה מסדאן עממית ממוצעת, וגובה התקרה 1.43 מ'. סובארו אחראית להנעת שתי המכוניות היפניות, אולם טויוטה הופקדה בעיקר על הפן העיצובי של תא הנוסעים והצורה החיצונית. מנוע הבוקסר בנפח 2.0 ל' יפיק מעל 200 כ"ס ויעביר את העוצמה לגלגלים האחוריים באמצעות תיבת הילוכים ידנית או רציפה. מתי היא תושק? כלי התקשורת באירופה משערים שלקראת 2012, אבל עוד מוקדם לחתום על זה סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully