וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנגו החשמלית צומחת

28.2.2011 / 7:20

המסחרית הקומפקטית החשמלית של רנו מצמיחה עוד כמה סנטימטרים בבסיס הגלגלים. תפיק 60 כ"ס ותנוע לטווח של 170 ק"מ בין טעינות

התחרות על השוק המסחרי האקולוגי גוברת ומתלהטת. רנו חשפה גרסה נוספת לקנגו החשמלית (שהושקה ב-2009), אחת מתוך ארבע ורסיות לרכב העבודה הוותיק שלה. המסחרית החשמלית - קנגו ZE מקסי, תוצג בשלהי השנה הנוכחית לשווקים העולמיים מצויידת בתא נוסעים מורחב לו התקני הושבה גמישים ומערכות הינע חשמליות המיועדות בעיקר לסקטור המוסדי - ציי רכב, חברות השכרה וכדומה, שכן המכונית פטורה ממס בשיעור גבוה.

כנגזר משמה, המקסי נדיבה יותר בממדיה ביחס אל הקנגו ZE החשמלית הבסיסית שנחשפה בז'נבה אשתקד. בסיס הגלגלים צמח ב-40 ס"מ נוספים ועומד כעת על 3.08 מ' (2.67 מ') כאשר לאורכה הכללי התווספו מעל ל-30 ס"מ (4.60 מ'). כושר הנשיאה של המכונית יעמוד על 650 קילוגרמים ורצפת ההטענה משתרעת על שטח של 4.5 מטרים רבועים.

למקסי מנוע חשמלי השוכן בחזית ומשודך לסוללות ליתיום-יון המותקנות תחת רצפת המכונית. הספקה של היחידה החשמלית אינו יוצא דופן אך סביר לצרכי עבודה עירוניים, שכן לזה כ-60 כ"ס ו-23.1 קג"מ. מהירותה המרבית של המקסי עומדת על 130 קמ"ש. טעינתה אורכת כשבע שעות משקע ביתי, וכל עוד לא אוזל כוחן של הסוללות, מסוגלת הרנו לכסות טווח של 170 ק"מ בין טעינות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully