וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורסי נהיגה מונעת חוזרים

ירון אדרי

27.2.2011 / 16:11

קורסי נהיגה מונעת ורענון יתחדשו במהלך חודש אפריל לאחר שנדחתה תביעת מכללת אפיק שלא זכתה במכרז של משרד התחבורה

בעוד כחודש וחצי יתחדשו קורסי הנהיגה הנכונה (נהיגה מונעת) וקורסי הרענון. זאת, לאחר שבית המשפט המחוזי בירושלים דחה בסוף השבוע שעבר את עתירתה של אחת המתמודדות במכרז להפעלת הקורסים, כנגד תוצאות המכרז בו זכו לפני מספר חודשים האוניברסיטה הפתוחה ורשת עמל. תחילת עבודתן נמנעה בשל עתירה שהגישה מכללת אפיק לבית המשפט, לאחר שהפסידה במכרז. בית המשפט קיבל את עמדת משרד התחבורה והאוניברסיטה הפתוחה אשר יוצגה על ידי עורכי הדין אדם פיש וגילי שפר ממשרד רחל בן ארי, אדם פיש ושות'.

תחילת ביצוע הקורסים צפוי למהלך חודש אפריל. שתי הזכייניות יפעילו מוקד טלפוני מיוחד לביצוע הרישום כאשר רשת עמל כבר החלה לעשות זאת. האוניברסיטה הפתוחה תחל ברישום נהגים בימים הקרובים.

הזכייניות החדשות יפעילו מערך לימודים חדש בעברית וערבית הכולל בין השאר מערכי שיעור חדשים למרצים ולתלמידים, ניתוח אירועים והתמודדות עם מצבים שונים בכביש. מערך הלימודים יופעל לראשונה בשיטת המולטימדיה שבה יוכלו התלמידים לצפות בסרטונים והדמיות של מצבים שונים בכביש במטרה להמחיש בצורה טובה יותר את החומר הנלמד.

כל אחת מהזכייניות תפעיל כ-20 אתרים קבועים לביצוע הקורסים. האוניברסיטה הפתוחה תפעיל את האתרים באזור המרכז בעוד שמכללת עמל תפעיל את האתרים באזור הצפון, ירושלים ודרום הארץ. שר התחבורה ישראל כץ מסר כי שדרוג מערך הלימודים של קורסי החובה יאפשר לשפר לאין ערוך את רמת הלימודים של התלמידים ויתרום להגברת הבטיחות בדרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully