וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייבאך בהזמנה אישית

28.2.2011 / 16:41

ספינת הפאר של מייבאך לא הייתה מספיק אקסקלוסיבית ללקוח אמיד, אז הוא הפקיד אותה בידיה של סדנת זנאטק שהגשימה לו את כל חלומותיו

עלותה של המייבאך קופה המפוארת כאן בתמונות, שהורכבה פריט אחר פריט בקנה אחד עם גחמותיו של לקוח מסודר, תהיה בראש סדר העדיפויות של מבקרי תערוכת ז'נבה שתפתח מחר. סדנת זנאטק (XENATEC) שייצרה את הדגם תציג בפעם הראשונה בתולדותיה בפני קהל, מכונית יוצאת-דופן המבוססת על מייבאך S57. רק אל תצפו לפגוש בקונה המאושר במעמד הבכורה, שכן זה חושש מהתנפלות של כלי התקשורת.

המייבאך 57 קופה בהחלט אינה לימוזינה שגרתית. אמנם הסדנה עשתה פרויקט דומה אשתקד בגרסה כמעט זהה, אולם בניגוד אליה זו הורכבה על ידי קומץ מובחר שבראשם עומד בכיר מהנדסיה פרדריק ברוקארט, שתכנן אותה על פי הקווים הקלאסיים של מייבאך - כלומר הרבה מאוד מהכול ומעט מאוד פשרות.

העבודה החלה עם הגוון החיצוני שעוטה מספר שכבות צבע כסופות (לא מהזן של פחחי הרחוב מן הסתם) כדי להדגיש את עיצובה הארוך והמרשים, כשרק פסי הכסף המסורתיים של המותג מופיעים על המותניים ונמשכים לאורך הדלתות. ברוקארט מתאר את התוצאה החיצונית כמתנה שמתאימה ל-Connoisseurs, או בעברית - אניני טעם. מעניין למה.

ההידור, הכלים והעושר בתא הנוסעים גם הם שודכו למידותיו של אותו רוכש רב-אמצעים. לא מכונות ולא אלקטרוניקה עורבבו בהתקנות, כי אם רק זוגות ידיים של מומחים בעלי שם עולמי. האווירה הפנימית הומצאה בהשראת חדרי סלון מלכותיים, ולכך ריבוי של השפעות ניכרות לעין. יריעות העור המכסות את המושבים עשויות תרכובות משולבות של עור ונאפה בגוון חום-בהיר, המדמה משהו שלהערכתם מחדיר ארומה של אספרסו יוקרתי. אלקנטרה מחפה את הדלתות ועוד חתיכות מחומר הנעים למגע תוחמות את הקונסולה ושאר הפקדים. המנוע? 6.0 ל' עם יותר מ-620 כ"ס. שמפניה מחוזקת.

הסדנה הגרמנית שהוקמה ב-2009 לא רחוק ממקום הולדתו של ווילהלם מייבאך, תמכור את המכונית בסכום שאינו ידוע בסיום תצוגות הראווה של תערוכה ז'נבה. ישנן הערכות שעלותה כשתי מכוניות מייבאך סדרתיות ביחד, מה שגורס שעסקינן פה בכמה מיליוני דולרים לפחות. לא שעבור הרוכש זה משנה שעה שזה בכל מקרה הזמין שניים, שיהיה גם לאשה.

מייבאך קסנטק קופה. אתר יצרן
מייבאך קסנטק קופה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully