וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת ז'נבה: מאזדה מינאגי קונספט

1.3.2011 / 9:54

מאזדה מציגה בתערוכת ז'נבה את הרכב הרעיוני מינאגי, המציג את פניהם של דורות הפנאי ומצוייד בטכנולוגיות הנעה חסכוניות

חודשיים אחרי ההדלפות לכלי התקשורת המקוונים, מאזדה חושפת בז'נבה את הקונספט החדש מינאגי, צעד חשוב בדרך לקרוסאוברים המתוכננים להופיע בשנה הבאה. השם הנבחר עבורו פחות אטרקטיבי מהמהות, שכן באמצעות רכב הדגמה זה מתרגמת החברה היפנית את כל עיצוביה החדשניים תחת צו האופנה המתקדם – 'KODO', "נשמה בתנועה" על פי דבריהם.

המינאגי יחליף בארה"ב את ה-CX5 ויכין את הקרקע לרכבי השטח הרכים מקבוצת הקרוסאוברים הבכירה יותר. אולם, מה שכנראה מושך במיוחד בבכורתו בז'נבה הוא העובדה כי הרכב נושא פרופורציות אירופיות, בדומה לכל משפחת מאזדה הנוכחית. מכאן, שבהחלט מותר להמר שהתצורה תנוע לכיוון יבשות מרוחקות מאמריקה ותזלוג לאירופה. ואנחנו שואלים - האם מאזדה טריביוט יחזור תחת כותר שונה?

במסגרת השקתו, מאזדה משתמשת ברכב על מנת לשווק את חטיבות הכוח החדשות שלה, שלדות הרכב הקלות והחזקות וכן את מערכות הבטיחות. מנועי ה-SKYACTIVE עליהם כבר דיווחנו בעבר יגיעו בתוך מספר חודשים לכל שורותיה של מאזדה, כאשר התמורה העיקרית בהם מושגת בתחומי תצרוכת הדלק והיחס הרחמן כלפי הסביבה - צמצום פליטת המזהמים.

מאזדה תשווק את המנועים במהדורות בנזין וסולר ובנפחים בינוניים החל מאמצע 2011. הטכנולוגיה תשלב הן מגדשי טורבו קטנים (במספר מצומצם של כלי-רכב) והן הזרקת דלק ישירה בשידוך לתיבות ידניות או אוטומטיות להן שישה יחסי העברה. להערכת בכירי מאזדה, תופחת תצרוכת הדלק בכל מנועיה בכ-30 אחוזים באופן הדרגתי עד שנת 2015. אנחנו נחכה לראות אם לראשונה מזה כמה שנים ינחת פה רכב פנאי חדש למותג הנמכר ביותר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully